هندبال هند را دست کم گرفتیم/ حریفان بعدی تیم ملی غیرقابل پیش بینی هستند

زمان: 09:47
تاریخ انتشار: 1400/10/30
کد خبر: 1802033

در بحث تعمیر و نگهداری در دمام مشکل داریم.

رئیس فدراسیون هندبال گفت: بازیکنان تیم ملی در نیمه اول بازی مقابل هند نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و شاید مشکلاتی وجود داشته باشد که از آن بی اطلاع بودیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال پس از پیروزی تیم ملی ایران مقابل هند گفت: ستاد باید مسائل فنی را توضیح دهد. در نیمه اول انتظارات خودمان برآورده نشد اما کادر فنی باید در مورد نکات فنی نظر می داد. شاید مشکلاتی وجود داشت که ما از آنها خبر نداشتیم.

رئیس فدراسیون هندبال درباره عملکرد غیر قابل اعتماد علی رحیمی دروازه بان تیم ملی در نیمه اول گفت: هر بازی شرایطی دارد. فکر می کنم بازیکنان از قبل می دانستند که برنده هستند. شاید آنها هند را دست کم گرفتند و هنوز بازی با استرالیا را در ذهن داشتند.

او گفت: استرالیا تیم ضعیفی بود اما هند سال هاست که هندبال بازی می کند. هند اگرچه تیم قدرتمندی نیست اما مشخص بود که هندبال بلد است. فکر می کنم بسیاری از بازیکنان ما هند را دست کم گرفتند. اما در نیمه دوم شرایط بازی تغییر کرد. در این بین مانوئل از همه بازیکنان استفاده می کند و فشار زیادی به بازیکنان نمی آورد.

پاکدل با بیان اینکه اگر فردا مقابل عربستان مساوی کنیم، تفاضل گل مهم است، خاطرنشان کرد: برای تفکیک گل ها باید بازی عربستان و استرالیا را در نظر بگیریم، اما به احتمال زیاد در صورت تساوی، عربستان به سمت حرکت ادامه خواهد داد. تفاضل گل به عنوان گروه اول خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که پیش بینی شما از دور بعدی تیم ملی هندبال چیست، گفت: هیچ چیز مشخص نیست. در یکی از گروه ها، عمان، امارات و عراق، هیچکس باور نمی کرد که عراق بتواند امارات را تصاحب کند، اما این کار را کرد. تا روز سوم تمام نشود نمی توان چیزی را پیش بینی کرد. البته تیم های اول برخی از گروه ها مانند بحرین، کره و قطر مشخص هستند اما برای گروه های دیگر باید تا فردا منتظر ماند.

وی درباره الحاق عربستان و نگرانی از روابط با ایران توضیح داد: در زمان ورود پرونده هایی برای ویزا وجود داشت. امروز مشکل خاصی نداشتیم، فقط در بحث حمایت در شهر دمام مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم حل شود. به خصوص از امروز تا فردا که با آنها بازی می کنیم امیدواریم این مشکلات حل شود.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا برای ملی گرایان پاداشی در نظر گرفته شده است، گفت: ما به آنها قول دادیم که اگر عربستان را تصاحب کنند به آنها پاداش می دهیم. در بحث جهانی شدن و کسب پلتفرم، جایزه جداگانه ای برای آنها در نظر گرفته ایم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید