در روز دوم مهرماه، آغاز سال تحصیلی 1401، جشن شکوفه ها در 10 شهریورماه برگزار می شود.


ساعت: 16:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۷
کد خبر: 1898100

رئیس آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه از اجرای طرح ملی بازگشایی مدارس در روز شنبه دوم مهرماه خبر داد و گفت: بیش از 21 هزار دانش آموز در تمامی مقاطع این شهرستان وارد کلاس های درس می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ صبح زاگرس رئیس آموزش و پرورش دهدشت صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز سال 1401 تا 1402 اظهار کرد: بر اساس تصمیمات ستاد تاج و تخت کشور و وزارت آموزش و پرورش کلیه مدارس کلاس های درس در تمامی مقاطع تحصیلی به صورت حضوری برگزار می شود و دانش آموزان باید با رعایت فاصله اجتماعی و اصول بهداشتی در کلاس های درس حضور یابند.

محمدحسین جمشیدی با تاکید بر اینکه طرح ملی بازگشایی مدارس یکی از فعالیت ها و برنامه هایی است که همه ارکان در این نهاد و سایر نهادها نقش آفرینی می کنند، افزود: روند برنامه ریزی برای اجرای این طرح ملی از ماه ها قبل آغاز شد و اقدامات لازم انجام شد. برنامه ریزی در این جهت ساخته شده در

وی با اشاره به اینکه با شروع سال تحصیلی جدید بیش از 21 هزار دانش آموز در تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان کهگیلویه وارد کلاس ها و مدارس می شوند، تصریح کرد: با توجه به اینکه مهر اول جمعه است، شنبه دوم مهر در نظر گرفته شده است. روز ملی بازگشایی مدارس را خواهیم داشت که به صورت نمادین در دبستان دخترانه شهید دهدشت برگزار می شود.

جمشیدی افزود: این جشن با حضور باشکوه دانش آموزان کلاس اولی به همراه اولیاء و مسئولین شهرستانی در مدارس ابتدایی سراسر شهرستان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه جشن شکوفه ها 10 شهریور ماه به صورت نمادین در دبستان پسرانه فرهنگیان برگزار می شود، یادآور شد: هدف از برگزاری جشن شکوفه ها آشنایی دانش آموزان با محیط مدرسه، معلمان، مربیان و عوامل آموزشی و پرورشی است. این جشن در آغاز روز مدرسه همیشه در مورد دانش آموزان یک روز فراموش نشدنی خواهد بود.

رئیس اداره امور و آموزش و پرورش دهدشت تصریح کرد: انتظار می رود همه دستگاه ها و اولیای دانش آموزان با استفاده از ظرفیت موجود به آموزش و پرورش کمک کنند تا شاهد آموزش قوی در تراز نظام جمهوری اسلامی برای رشد و اعتلای این کشور باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید