قرعه کشی لیگ برتر کشتی روز 9 شهریورماه برگزار می شود


ساعت: 13:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۸
کد خبر: 1898268

معیارهایی را برای داشتن تیم در نظر گرفته ایم

رئیس سازمان لیگ گفت: مراسم قرعه کشی لیگ برتر کشتی یادگار امام جم (ره) کشور چهارشنبه 9 شهریورماه برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، حمید یاری رئیس سازمان لیگ کشتی با تاکید بر اینکه قرعه کشی لیگ بزرگ کشتی فرنگی امسال در زمان مقرر برگزار می شود، گفت: برنامه فنی کشتی های کشور تیم ها بسیار پرتنش است و لیگ کشتی باید. طبق برنامه اعلام شده از ابتدای مهرماه آغاز و در آذرماه به پایان می رسد.

وی افزود: در چند روز اخیر کشتی گیران چند تیم قرارداد خود را امضا کردند و شرایط چند تیم دیگر را برای حضور در لیگ برتر بررسی کردیم..

یاری تصریح کرد: طبق آیین نامه لیگ به احتمال زیاد این مسابقات با حضور 8 تیم کشتی آزاد و 10 تیم کشتی و در دو گروه برگزار می شود و با وجود اینکه تعداد تیم های متقاضی بیشتر است. معیارهای ما بهبود کیفیت لیگ را در نظر گرفته ایم.

رئیس سازمان لیگ درباره تیم های ثبت نام شده تاکنون در لیگ گفت: در مبارزه تیم های سینا صنعت ایذه، امام رضا(ع) قائم شهر، شهرداری مسجد سلیمان، مقاومت البرز، پدافند هوایی رعد، سازین سعید اندیمشک، خوزستان. فولاد و در تیم های کشتی آزاد ستارگان ساری، هوتن ماسه سازان، صنایع مازندران، مقاومت البرز، پتروپالایش تکستان بلیش، پاس ناجا شهدا و ارتش ساری حتما حضور خواهند داشت و برخی دیگر از تیم ها اعلام آمادگی کرده اند و باید توسط لیگ بررسی شوند. سازمان..

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فاصله قرعه کشی تا شروع لیگ کم است، تیم ها باید هر چه سریعتر نسبت به عقد قرارداد با کشتی گیران خود اقدام کنند تا وقفه ای در اجرای برنامه ها ایجاد نشود.

دیدگاهتان را بنویسید