واکسیناسیون 92000 دانش آموز در آغاز سال تحصیلی در البرز / بدون تزریق کروناویروس انجام شد. معادل یک آزمایش PCR هر 3 روز

زمان: 08:27
منتشر شده در: 1400/07/19
کد خبر: 1775051

این روزها اکثر دانش آموزان بر این باورند که برای آمادگی برای کنکور نیاز به آموزش حضوری و شرکت در کلاس های کنکور دارند ، بنابراین واکسن تزریق می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکواکسیناسیون دانش آموزان از اوایل مهر در استان البرز آغاز شد و این روزها سرعت بیشتری در مراکز پیدا کرده است.

اکثر دانش آموزان معتقدند که برای آمادگی برای کنکور ، نیاز به آموزش حضوری و شرکت در کلاس های کنکور دارند ، بنابراین واکسینه می شوند.

آنها از درس خواندن در خانه خسته شده اند و برایشان سخت تر از حضور در مدرسه است ، بنابراین تشویق می شوند از مراکز واکسیناسیون دیدن کنند.

پس از صحبت با تیتریک ، این دانش آموزان از همکلاسی های خود می خواهند که پروتکل های بهداشتی را علاوه بر واکسن رعایت کنند.

با تکیه بر سیستم بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز ، خانواده ها می توانند در اسرع وقت نسبت به ثبت نام دانشجویان و واکسیناسیون اقدام کنند.

طارمی رئیس اداره آموزش و بهداشت استان البرز به تیتریک گفت که در هر منطقه یک مرکز دانش آموزی ویژه راه اندازی شده است.

13aadbdd fc38 49f5 9040 83ef83566136 خبر خاکستری

او ادامه داد؛ اگر دانش آموزی واکسینه نشده است ، باید هر 3 روز یکبار آزمایش PCR انجام دهد تا از سلامت خود مطمئن شود.

طارمی گفت: از ماه اکتبر تاسیس مجدد تدریجی مدارس را داشتیم ، انجام آزمایش PCR برای خانواده ها هزینه بر است و فرصت های زیادی را از آنها می گیرد.

771f2a24 bcad 4676 acbd 7a95c26080ca خبر خاکستری

اما سرعت عمل در واکسیناسیون دانش آموزان فقط به همکاری خانواده ها نیاز دارد و آنها باید به این امر توجه ویژه ای داشته باشند.

هادیان ، مسئول بهداشت مدارس دانشگاه علوم پزشکی البرز ، در مصاحبه با تیتریک گفت ؛ اکثر خانواده ها هنوز از سلامت واکسن مطمئن نشده اند.

این در حالی است که البرز بیش از 220 هزار دانش آموز در گروه سنی 12 تا 18 سال دارد و 92 هزار دانش آموز تاکنون واکسن دریافت کرده اند.

سایر دانشجویان نیز می توانند تا روز جمعه 23 مهرماه پس از ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی البرز واکسینه شوند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید