سال تحصیلی جدید با حضور 282 هزار دانش آموز یزدی آغاز می شود


ساعت: 10:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۷
کد خبر: 1897964

رحیمی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش یزد گفت: حدود 282 هزار دانش آموز در یک هزار و 560 مدرسه در استان یزد سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدکاظم رحیمی نژاد در گفتگو با یزدرسا با اشاره به اینکه با تلاش همکاران در سطح ادارات شهرستان و منطقه امیدواریم بتوانیم شرایط خوبی را برای آغاز سال تحصیلی فراهم کنیم، گفت: حدود 282 هزار دانش آموز در 1560 مدرسه در استان یزد در سال تحصیلی جدید تحصیل می کنند.

وی با بیان اینکه امسال 12 هزار و 350 معلم در کلاس های درس استان یزد حضور خواهند داشت، ادامه داد: با وجود کمبود معلم در سال جاری، بخش عمده کمبود نیرو از طریق دانشجو معلمان فارغ التحصیل و همچنین بازنشستگان در این استان خواهد بود. میدان .گرفته شده.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد افزود: اگر همچنان در برخی مناطق استان با مشکل کمبود معلم مواجه باشیم از دانشجو معلمان ورودی سال 97 دانشگاه فرهنگیان استفاده می شود.

رحیمی نژاد در خصوص لباس فرم مدارس استان یزد نیز گفت: هماهنگی های لازم در خصوص لباس فرم مدارس انجام شده و اکثریت مدارس با واحدهای تولیدی خصوصی و شرکت های مرتبط قرارداد منعقد کرده اند، ضمن اینکه دانش آموزان می توانند از لباس فرم سال گذشته استفاده کنند و اصراری برای پرداخت هزینه جدید ندارند. لباس فرم

وی بیان کرد: متاسفانه برخی از خانواده ها هنوز فرزندان خود را در مدرسه ثبت نام نکرده اند و به همین دلیل رتبه بندی مدارس هنوز نهایی نشده است و به خانواده ها توصیه می کنیم در روزهای باقی مانده به ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی ثبت نام کنند. پایه هفتم و دهم باید اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید