۲۸۲ هزار شهید بیکار در کشور/ گلزارهای شهدا کانون فرهنگی و مذهبی می شود

ساعت: 20:45
تاریخ انتشار: 1400/08/12
کد خبر: 1781429

امیرحسین قاضی زاده هاشمی گفت: حدود 30 تا 750 هزار مسکن برای کارگران بی خانمان کشور مورد نیاز است و 282 هزار نفر برای کار در سامانه های سازمان ثبت نام کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در سفر به چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران استان گفت: رزمندگان لردگانی در 12 آبان 65 با پای پیاده به خط مقدم رسیدند. در دفاع از این اقدام حماسی در مراسمی که به همین مناسبت برگزار شد شرکت کردم.

وی گفت: دیدار با مسئولان استان چهارمحال و بختیاری فردا ادامه خواهد داشت. جمهوری در سفرهای استانی حذف می شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: در دو استان با کمک مردم گلزارهای شهدا به مرکز فرهنگی و مذهبی و آرامگاه شهدا تبدیل شده است. این ظرفیت در تعداد شهدا وجود دارد. باغ های گل در کشور.

قاضی زاده هاشمی گفت: راه اندازی کانون فرهنگی و مذهبی در گلزار شهدای کرمان که تشییع پیکر مطهر حاج قاسم سلیمانی و یکی از گلزارهای شهدای یزد است در دست اقدام است و سپس به یک پروژه ملی تبدیل می شود.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه بنیاد شهید و امور ایثارگران رسیدگی به مسائل خانواده معظم شهدا و ایثارگران است، خاطرنشان کرد: دو موضوع اساسی در دستور کار قرار دارد، ابتدا بحث اشغال و سپس اسکان جانبازان، آن دسته از جانبازانی که به علت به دلایلی موضوع اشتغال یا مسکن آنها حل نشده باقی می ماند و به دنبال آن حمایت دولتی صورت می گیرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: جانبازان بی سرپرست در کشور به حدود 30 تا 750 هزار مسکن نیاز دارند و 282 هزار نفر برای کار در سامانه های این سازمان ثبت نام کرده اند.

قاضی زاده هاشمی گفت: آمارها نشان می دهد که نرخ بیکاری و کمبود مسکن در جامعه ایثارگر بالاتر از میانگین کشوری است و نیاز به توجه بیشتری دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید