در صورت کندی سرعت اینترنت و افزایش قیمت ممکن است سرنخ هایی وجود داشته باشد / مشکل ربطی به طرح حفاظتی ندارد

در صورت کندی سرعت اینترنت و افزایش قیمت ممکن است سرنخ هایی وجود داشته باشد / مشکل ربطی به طرح حفاظتی ندارد

روز جدید : نماینده مردم هرم آباد در مجلس گفت: تذکر کتبی به وزیر ارتباطات ثبت کردم که چرا سرعت اینترنت کاهش یافته و اکنون قیمت ها افزایش یافته است، ممکن است گروه هایی در میان رهبری وزارت ارتباطات باشند. ارتباطاتی که می خواهند با این مشکلات برخورد کنند با توجه به بقایای دولت قبل و تمایل آنها به کارشکنی، این موضوع را منتفی نمی دانم.

مهرداد ویساکرمی سخنگوی مردم خرم آباد درباره هزینه اینترنت گفت: فضای مجازی و نیازمند اینترنت است، علاوه بر این در شرکت های دانش بنیان بسیاری از خدمات یا نیازهای این شرکت ها وابسته به اینترنت است.

وی افزود: به هر حال موازنه فعالیت ها در خصوص استفاده از اینترنت روز به روز سخت می شود و این موضوع نیازمند توجه ویژه دولت در این زمینه است.

ما معتقدیم که برای اقتصاد، همانطور که معتقدیم، باید جاده‌ها، راه‌آهن‌ها و غیره را تعریض کنیم تا حمل‌ونقل را بهبود بخشیم و به رشد اقتصاد کمک کنیم، باید توجه داشته باشیم که سرعت و کیفیت اینترنت نیز تا حد زیادی زیرساخت است. از اقتصاد، گفت. فعالیت های اقتصادی، فرهنگی، علمی و غیره در کشور وجود دارد. به همین دلیل باید این را به عنوان یک درخواست از دولت محترم داشته باشیم و این موضوع مطرح شده و به وزیر محترم هم تذکر داده شده است که چرا این اتفاق می افتد. البته جا دارد تاکید کنیم که این موضوع ربطی به طرح به اصطلاح حفاظتی ندارد.

یکی از اعضای کمیسیون مشترک حفاظت از فضای مجازی در پاسخ به اینکه «اینترنت در ماه‌های اخیر و در ماه مارس در زمانی که تصویب حفاظت کند و در حال حاضر گران‌تر شده بود، وضعیت خوبی نداشته است»، گفت: خطاب به وزیر پیام نوشت که چرا سرعت اینترنت کاهش یافته و اکنون با افزایش قیمت ها ممکن است گروه هایی در میان رهبری وزارت ارتباطات با توجه به باقیمانده های دولت قبل، این موضوعات را مطرح کنند. و اگر بخواهند خرابکاری کنند رد نکنید.

وی ادامه داد: بحث حراست یا مقررات هنوز در مرحله قانون گذاری است و این طرح اصلا تصویب نشده است، ابتدا باید تصویب و از هیئت امنا عبور کند و سپس اجرایی شود؛ اما این طرح به تصویب رسید. این اتفاقات اخیر ربطی به حراست ندارد مگر اینکه تحریک افکار عمومی شیطانی باشد که قطعا جرم است و حتما این موضوع را از مراجع ذیصلاح پیگیری خواهیم کرد.

وی گفت: ما و همکارانم تذکراتی به وزیر ارتباطات داشته‌ایم و به صورت کتبی و شفاهی این کار را ادامه می‌دهیم تا بفهمیم چرا اینقدر کندی یا ضعف وجود دارد و اکنون آنقدر گران است که مردم را آزار می‌دهند. .

دیدگاهتان را بنویسید