در عوض رونالدو از خودش پربازده تر شد!

کریستیانو رونالدو در یکی از حساس ترین دوره های دوران ورزشی خود به عنوان یک فوتبالیست به سر می برد. مصاحبه تحریک آمیز او با پیرز مورگان در پیرز مورگان بدون سانسور، جایی که او نارضایتی خود را از منچستریونایتد و کارکنان آن ابراز کرد، منجر به فسخ قرارداد او شد.

همین امر باعث شد تا این مهاجم بدون قرارداد با تیمی راهی قطر شود و شایعات زیادی وجود دارد که او را در خاورمیانه یا آمریکا قرار می دهد و همچنان او را وسوسه می کنند. در عین حال کریس همچنان روی جام جهانی متمرکز است و تمرکزش روی تجربه بهترین لحظاتش با پرتغال است. اتفاقی که البته با حضور او در مرحله یک هشتم نهایی مقابل سوئیس رخ نداد.

همانقدر که کریستیانو این روزها کاری برای انجام دادن ندارد، همکارش بووار عبدالله وضعیت کاملاً برعکس دارد و در حال حاضر پیشنهادهای کاری مختلفی دریافت می کند. این جوان عراقی در سال 2019 به انگلیس رفت و در مدت کوتاهی به پدیده ای گسترده در شبکه های اجتماعی تبدیل شد. همه اینها به خاطر شباهت زیاد او به یک فوتبالیست بود: «هواداران حتی در جشن تولد فرزندانشان مرا به عنوان مهمان ویژه استخدام می کنند. خیلی ها به من مراجعه می کنند و از من عکس و فیلم می خواهند.

در عوض رونالدو از خودش پربازده تر شد!

* پدیده ای عجیب در شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی او ویترین عالی برای اثبات شباهت او به این ستاره فوق العاده است زیرا او بیش از 1.8 میلیون دنبال کننده در حساب Tik Tok خود دارد و به بیش از 52000 دنبال کننده در اینستاگرام رسیده است.

او هنوز به اندازه ستاره پرتغالی دستمزد دریافت نمی کند، اما بوآر اعتراف کرد که «من پول زیادی به دست می آورم و افراد زیادی را جذب می کنم. وقتی من را می بینند به رونالدو زنگ می زنند. هواداران فکر می کنند ما مثل یک سیب هستیم. “این به نصف تقسیم شده است زیرا ما بسیار شبیه هستیم. وقتی فرصت تماشای پرتغال را پیدا می‌کنم، جو خیلی خوب است و آنها منتظرند تا رونالدو گل بزند تا من را خوشحال ببینند!»

با این حال، او هنوز یک آرزوی بزرگ دارد. ملاقات با اسطوره محبوبش: “یک روز با رونالدو واقعی ملاقات خواهم کرد. این رویای من است.”

پیش از این افراد زیادی به عنوان جانشین این فوق ستاره فوتبال جهان معرفی می شدند که البته خیلی زود از دنیای شهرت خارج شدند.

دیدگاهتان را بنویسید