عدم تبیین حقوق بشر جای شهید و جلاد را عوض می کند /


ساعت: 19:02
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878512

علیرضا عباسی گفت: اگر حقوق بشر را تبیین نکنیم جای خائنان، نوکران، جلادها و شهدا عوض می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا عباسی نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی عصر امروز شنبه در همایش گرامیداشت روز بسیج معلم که در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی کرج برگزار شد، گفت:

عباسی افزود: چهار ماه از نامگذاری شعار 1401 توسط رهبر معظم انقلاب می گذرد، دولت، مجلس و اساتید دانشگاه های انقلابی در راستای فرمایشات حضرت امام خامنه ای چه اقدامات عملی انجام داده اند؟ متاسفانه ممکن است دست ما در این زمینه خیلی پر نباشد.

وی در ستون دیگری با اشاره به اینکه اساتید دانشگاه درگیر علم و پژوهش هستند اما نتیجه خوبی در مدیریت مشکلات کشور و مسئله محور بودن وی نداریم، گفت: امروز فرهنگ مغفول مانده و سرکوب شده است. حوزه سیستم.”

عباسی افزود: متولیان فرهنگی توجه فکری داشته اند و به مسائل اصلی انقلابی-اسلامی توجهی ندارند. متأسفانه مدیران فرهنگی دانشگاه ها یا خواب هستند یا خوابند. برنامه های مشخص آنها مانند برنامه های دولت قبل است.»

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ باید با مبانی انقلابی منطبق باشد اما این کار انجام نشده و اساتید بسیجی ما در حاشیه هستند، گفت: دغدغه ای که باید به آن پرداخته شود.

عباسی ادامه داد: اگر حقوق بشر را تبیین نکنیم جای خائنان، نوکران، جلادها و شهدا عوض می شود. یکی از وظایف اصلی اساتید دانشگاه، مخالفت با تحریف امام و انقلاب و خدمت است. اساتید باید قبل از اینکه در مورد دیگران صحبت کنید وارد عمل شوند.”

«عربستان به عضویت کمیته حقوق بشر سازمان ملل متحد درآمده و ایران حقوق بشر را نقض می‌کند، اما اساتید حقوق و دانشگاهیان هیچ اقدامی نمی‌کنند.

عباسی ورود اساتید دانشگاه ها به جنگ روایات را ضروری می داند و می افزاید: از سال 97 ارز ممتاز برای عده ای خاص رانت، کسری بودجه و وام بانک مرکزی را فراهم کرده است اما عده ای برنده سیاست حذف ممتاز شده اند. ارز به جای اینکه من آن را درست توضیح دهم.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید