عده ای سعی می کنند جای جلاد و شهید را عوض کنند


ساعت: 13:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۱
کد خبر: 1917406

یک کارشناس مسائل اجتماعی در یزد با بیان اینکه برخی رسانه های به اصطلاح دنیا در صدد تغییر مکان جلادان و شهدا هستند، گفت: رسانه های ایرانی باید مردم را به صورت واقع بینانه در جریان مسائل قرار دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زهرا دهقان در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه در فضای غبارآلود کنونی بسیاری از خاکستری های جامعه سردرگم هستند، گفت:

وی با تاکید بر نقش رسانه ها در بیان درست وضعیت کشور، ادامه داد: لازم است رسانه های داخلی با تکیه بر حقیقت و واقعیت از غبارآلودگی فضای کشور بکاهند و مردم را در تشخیص صحیح یاری کنند.

دهقان با اشاره به شعر حافظ شیرازی شاعر معروف «بیگانه نمی شناسم/ که هر چه کرد مرا به او معرفی کرد»، اذعان می کند: کار دشمن دشمن است و از آنها انتظاری نیست. اما رسم نیست که مردانی که در دامن این مرز و بوم بزرگ شده اند، به آسیاب دشمن آب بریزند; دشمنان قسم خورده کشور مصمم به نابودی ایران هستند و ما نباید اجازه دهیم حتی گوشه ای از آن هدف محقق شود.

وی با اشاره به اینکه عده ای در داخل و خارج از کشور به عنوان حربه رسانه های دشمن برای تحقق اهداف دشمنان تلاش می کنند، گفت: برخی از چهره های مطرح سینما، ورزش و سلبریتی ها با بی توجهی سعی در بریدن تیشه از ریشه دارند. چه چیزی آنها را اینقدر بزرگ کرده است

این کارشناس مسائل اجتماعی با بیان اینکه اگر مجرمان به سزای اعمال خود نرسند، قانون جنگل بر جامعه حاکم خواهد شد، افزود: نتیجه کار عده ای که از طریق ترند هشتگ تلاش می کنند افکار عمومی را بر دستگاه قضایی مقدم دارند، این نیست. هیچ چیز جز بدون از دست دادن امنیت.

دهگان اقدام قاطع را راهکار جلوگیری از اغتشاشات بیشتر خواند و ادامه داد: البته اقدام و عکس العمل به موقع مردم، مسئولان و دستگاه قضایی می تواند خط انکار را در مقابل نیات شوم دشمنان ترسیم کرده و آن را در روسیه به حال خود رها کند. رسانه های دشمنان و همدستان آنها

وی خاطرنشان کرد: محسن شکاری یکی از سرکردگان اغتشاشات اخیر که به دلیل استفاده از قمه و سلاح سرد در حین ایجاد رعب و وحشت به محاربه محکوم شده بود، با اسناد غیر قابل انکار در حال مسدود کردن خیابان ستارخان و ضرب و شتم این افسر بود. اما سلبریتی ها و رسانه های خارجی از هشتگ «اعدام نکن» استفاده می کنند، گفت: این افراد و رسانه ها باید بدانند که اگر فردی در کشورهای اروپایی و آمریکایی از قمه استفاده کند، پلیس دستور تیراندازی و کشتن آنها را دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید