هفته سختی را پشت سر گذاشتیم/ عده ای سعی کردند برای استقلال حد و مرزی ایجاد کنند

ساعت: 22:33
تاریخ انتشار: 25/10/1401
کد خبر: 1922826

لیدر استقلال گفت: هفته سختی را پشت سر گذاشتیم و عده ای سعی کردند برای استقلال حاشیه ایجاد کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بیژن طاهری مدیر تیم استقلال در گفت و گو با رسانه های رسمی باشگاه گفت: استقلال در حال حاضر شرایط خوبی دارد و بعد از بازی سخت و برد ارزشمندی که مقابل تراکتور داشتیم، خود را برای دیدار با سپاهان آماده می کنیم. بازیکنان و کادرفنی روحیه خوبی دارند و تمام تلاش ما این است که نیم فصل دوم را با قدرت کامل شروع کنیم.

وی افزود: بعد از مسابقه ای که در تبریز داشتیم عده ای سعی کردند استقلال را با مشکل مواجه کنند. شایعات کذب و عجیبی هم منتشر شد و مشخص بود به گفته خودشان برنامه ای برای به حاشیه بردن استقلال دارند اما این اتفاق نیفتاد. جا دارد از مدیرعامل باشگاه تشکر کنم که با حمایت مناسب از بازیکنان و کادر فنی این برنامه ها را بی نتیجه جلوه دادند. از سرمربی و کادر فنی هم تشکر می کنم که تمام تلاش خود را کردند تا تیم را برای بازی با تراکتورسازی در جام حذفی آماده کنند. بازیکنان هم تمام تلاش خود را کردند و ثابت کردند که برای موفقیت استقلال از هیچ چیزی دریغ نمی کنند.

طاهری در پایان تصریح کرد: استقلال مدرسه بزرگی است، افتخار و باشگاه روزهای سختی را می گذراند و بزرگانی که در دهه های گذشته این پیراهن را بر تن کردند و باعث سربلندی و سربلندی استقلال شدند، گواه آن است. هفته گذشته هفته سختی بود اما با تلاش، پشتکار، اتحاد و رفاقتی که در بین همه عوامل باشگاه و تیم وجود دارد، توانستیم نتیجه خوبی در جام حذفی بگیریم و حالا با همین رفاقت و رفاقت پیش می رویم. رفاقت به عنوان استقلال امیدوارم همه کسانی که فکر می کنند به استقلال اهمیت می دهند از این تیم حمایت کنند و از استقلال حمایت و محافظت کنند و در راه آرامش قدم بردارند. استقلال پتانسیل بالایی برای موفقیت دارد و با قدرت و وحدت جلو می رود.

دیدگاهتان را بنویسید