در منطقه 19 ر


ساعت: 09:45
تاریخ انتشار: 1301/08/16
کد خبر: 1909126

دادستان تهران گفت: 75 هکتار از عرصه های سبز، 40 قطعه زمین محصور شده، 70 باب مغازه و واحد تجاری در منطقه 19 حذف و آزادسازی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی صالحی دادستان تهران با اشاره به سیستم قضایی گفت: در مرحله دوم آزادسازی این ناحیه با همکاری دادسرای ناحیه 37 تهران (انفال و ثروت عمومی)، فاتب و شهرداری منطقه. 19 روز چهارشنبه با حضور 200 نیروی انتظامی، 400 پاسبان، 100 مامور از این منطقه و با 32 دستگاه بولدوزر، لودر، بیل و کامیون، ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه 3 منطقه 19 معروف به هلازیر از دستان سودجویان

وی افزود: با توجه به بازدیدهای سایت و گزارش های شهرداری تهران، سودجویان به ویژه در این مدت اعتراضات از محدوده خیابان شقایق تا بزرگراه آزادگان و حدفاصل بزرگراه شهید کاظمی تا خیابان سهیل جنوبی اقدام به ساخت و ساز سریع کردند. که با توجه به گزارشات شهرداری تهران و دستورات دادستانی مبنی بر رفع توقیف در سه مرحله و به طور کامل انجام شد.

دادستان تهران گفت: آزادسازی در سه مرحله روز جمعه و در مرحله سوم 50 راس واحد تجاری غیرمجاز تخریب، 5 هکتار از اراضی حذف و مابقی بناهای غیرمجاز به طور کامل تخریب و تخریب شد. نیروهای حاضر در صحنه آزاد شدند.

وی افزود: وجوه بیت المال و اموال مردم خط قرمز دستگاه قضایی است و با متخلفان مماشات نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید