در کردستان 147 سایت سیار جاده ای و روستایی ارتقا یافت

ساعت: 12:59
تاریخ انتشار: 1300/08/17
کد خبر: 1782614

حکمت با اشاره به اینکه ارائه خدمات سیار در اقصی نقاط استان در دستور کار منطقه است، گفت: از ابتدای سال 99 تاکنون 147 سایت فناوری سیار راهداری و روستایی در استان نوسازی شده است.

به گزارش راه دانا به نقل از کُردتودی، آزاد حکمت رویکرد اصلی منطقه مخابرات را توسعه اینترنت برای رفع نیازها و ارائه خدمات بهتر به مشتریان عنوان کرد. تمرکز بیشتری روی توسعه سایت های موبایلی در مناطق جاده ای و روستایی است که باعث رضایت مشتری شده است.

وی بابیان اینکه سایت های جاده ای روستاها و محلات اطراف را پوشش می دهد، اضافه کرد: در حال حاضر تعداد قابل توجهی از روستاهای مجاور این جاده ها از فناوری و خدمات سیار بهره مند هستند.

حکمت اعلام کرد: از سال 1378 تاکنون فناوری 147 سایت راهداری استان نوسازی و به فناوری های 3G و 4G مجهز شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه بخشی از فعالیت های دیتا در حوزه پهن باند سیار در استان انجام می شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 510 سایت فناوری موبایل 3G و 4G در استان نصب شده است. اینترنت پرسرعت ارائه می دهد.

وی با اشاره به اینکه ضریب نفوذ تلفن همراه در استان 143 درصد است، یادآور شد: هم اکنون در استان بیش از دو میلیون و 393 هزار و 310 مشترک تلفن همراه وجود دارد.

حکمت اقدامات مخابراتی منطقه برای ارائه خدمات شبکه ارتباطی سیار در روستاهای استان را تشریح کرد و افزود: 938 روستای استان تحت پوشش خدمات سیار هستند.

وی با اشاره به راهکارهای مخابراتی منطقه برای ارتقا و ایجاد سایت های جدید گفت: طرح توسعه و ارتقای سایت های موبایل همچنان در اولویت منطقه است.

وی با اعلام اینکه توسعه و ایجاد زیرساخت های سیار در مناطق روستایی فراتر از تعهدات و تعهدات مخابرات منطقه است، گفت: این مجموعه اقدامات و فعالیت های قابل توجهی بر اساس مسئولیت های اجتماعی در این حوزه انجام داده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید