شهرداری مروست ارتقا یافت

ساعت: 11:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۵
کد خبر: 1800581

فلاحتی شهردار مروست گفت: رتبه شهرداری شهر تاریخی مروست پس از 14 سال پیگیری از چهار به پنج درجه ارتقا یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت فلاحتی شهردار مروست در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا از ارتقای شهرداری مروست خبر داد و گفت: رتبه شهرداری، شهر تاریخی مروست طی 14 سال از چهار به پنج ارتقا یافته است.

فلاحتی گفت: بلافاصله پس از آغاز به کار (آبان ماه 1400) ارتقای سطح شهرداری در دستور کار شهرداری قرار گرفت و به دنبال آن پیگیری های مستمر و دیدار با دکتر جمالی نژاد معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها صورت گرفت. و روستاهای (7/9/1400) سرانجام این کار مهم و مبارک توسط وزیر محترم کشور انجام و ابلاغ گردید.

وی بابیان اینکه ارتقای شهرداری نشان دهنده رشد شهرداری است که بی شک توسعه و آبادانی بیشتر شهر را به دنبال خواهد داشت، افزود: شهروندان یکی دیگر از مزایای بالا بردن سطح شهرداری هستند.

شهردار مروست بابیان اینکه برنامه شهرداری برای سال آینده تلاش برای اخذ رتبه 6 شهرداری است، اضافه کرد: ملاک رتبه بندی شهرداری ها در کشور معیاری است که وزارت کشور اعلام کرده که شامل 12 کلاس است. درجه اول این طبقه بندی مربوط به شهرداری های تازه ایجاد شده و درجه 12 مربوط به کلانشهرها می باشد.

وی افزود: با تبریک این رویداد مهم به همه همشهریان عزیز، از زحمات بی شائبه و دلسوزانه همکارانم در شهرداری و زحمات شهرداران سابق و همچنین از همه تلاش خود برای ساختن شهری زیبا و آباد، صادق و امن قدردانی می کنم. خدمت همشهریان عزیزمان «تمام تلاش خود را می کنیم که در پایان مأموریت و این موفقیت خدمت، شرمنده حضرت حق و مردم عزیزمان نباشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید