در 4 شهرستان لرستان ساخت یادمان شهدای گمنام آغاز شد


ساعت: 10:14
تاریخ ارسال: 1301/04/13
کد خبر: 1880667

مدیرکل حفاظت آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان:

سرهنگ رشیدی گفت: عملیات ساخت یادمان شهدای گمنام در چهار شهرستان لرستان آغاز شده و در هفته دفاع مقدس به بهره برداری می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ محسن رشیدی در گفتگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: ساخت یادمان های شهدا از مهمترین اقداماتی است که به طور مستمر رصد می شود چرا که هشت یادمان شهدا در استان هشت ساخته می شود.

وی افزود: بر این اساس یادمان شهدای الیگودرز، زاگه، بیرانشهر و اشترینان در دستور کار قرار گرفته تا تا هفته دفاع مقدس ساخته و به بهره برداری برسد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان بیان کرد: یادمان تپه شهدای خرم‌آباد امکانات لازم را ندارد تا شهرداری در این خصوص اقدام کند و محیطی راحت برای بازدیدکنندگان از این مکان فراهم کند.

وی تصریح کرد: کاوش یادمان های شهدا با همکاری شهرداری انجام می شود و باید پیگیری شود تا هر چه سریعتر بناها ساخته شود.

رشیدی با اشاره به باغ موزه دفاع مقدس خاطرنشان کرد: تاکنون 17 میلیارد و 600 میلیون تومان به صورت نقد و 4 میلیون و 400 تومان به صورت اوراق پرداخت شده است که تا 31 مردادماه با پیمانکار توافق شد. پروژه باید به عنوان تکمیل شده ارسال شود.

مدیر کل حفظ آثار و ارزش های نشر آثار دفاع مقدس لرستان تصریح کرد: البته برای بهره برداری از این پروژه 10 تا 15 میلیارد تومان دیگر نیاز است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید