پروژه ساخت المان شهدای گمنام در آبیک آغاز شد

پیکر مطهر این دو شهید گمنام دفاع مقدس در تاریخ 10 اسفند 1396 وارد استان قزوین شد و به درخواست مسئولین همزمان با سالروز شهادت در کوی سازمانی مرکز آموزش ارتش و پایگاه هوایی شهید امینی آبیک به خاک سپرده شد. شهادتش.حضرت زهرا. چهار سال از تشییع پیکر پاکشان می گذرد و علیرغم وعده افسران ارتش مبنی بر ساخت المان های شهدا در این مکان، به وضعیت گلزار رسیدگی نشد.

انعکاس عکس های منتشر شده از مزار این دو شهید در پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین، مسئولان شهرستان آبق، فرماندهان نظامی و سپاه را بر آن داشت تا امروز (دوشنبه) جلسه ای برای ساماندهی گلزار شهدای گمنام برگزار کنند.

سردار سرتیپ پاسدار حسین محمد شفیعی در این جلسه با اشاره به لزوم تقسیم کار بین ستادی برای ساخت المان شهدای گمنام از قرارگاه آموزشی آبیک گفت: این پروژه نیازمند برنامه کاری مشخص است و مسئولان باید تلاش کنند. و به وظایف خود عمل کنند. .

وی افزود: ساخت المان شهدای گمنام از یک پروژه قابل انجام است و نباید به هر دلیلی اجرای پروژه متوقف شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی استان با اشاره به تامین اعتبار ساخت المان گلزار شهدا گفت: با توجه به وام 170 میلیون تنی مخازن و گروه آمادگی، 50 میلیون تن از محل المان گلزار شهدا. پایگاه هوایی 15 میلیون تومانی شهرداری و مساعدت مسئولین شهرستان در آبیک مطهر شهدا توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برای ساخت المان رنگی شهدای گمنام شهرک شهید فلاحی راه اندازی می شود. عملیات اجرایی پروژه

ساخت المان وظیفه بخش بود

حامد فتوحی در پایان خبر دریافت حکم شرعی برای انتقال مبارک شهدا از سوی مقام معظم رهبری را ارزیابی کرد و گفت: کارکنان مجموعه مخزن و آمادگی باید با سایر کارکنان ارتباط بهتر و بیشتری داشته باشند چرا که عنصر بنا واجب بوده است. از بخش است و محقق نشده است.

وی افزود: مسئولان باید برای رسیدن به اهداف شهدا تلاش کنند و شایسته نیست شهرستان آبق بعد از چهار سال شهید گمنام آلمانی نداشته باشد.

بخشدار آبیک با تاکید بر ارائه گزارش اجرای طرح توسط کارکنان گروه مخزن و آمادگی گفت: شخصا در جلسات مربوط به ساماندهی گلزار شهدای گمنام حضور خواهم داشت.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به گلایه فرزندان شهدا، هیئت ها و متدینین مبنی بر عدم ساخت المان برای گلزار شهدای گمنام گفت: این موضوع را پیگیری می کنم و تا پایان پروژه کمک به ساخت ادامه خواهد داد. عنصر.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید