المان یادبود شهدای گمنام در پارک شاهگاب ساخته می شود


ساعت: 09:04
تاریخ انتشار: 06/05/1401
کد خبر: 1892830

رئیس شورای شهر بوشهر گفت: یادمان شهدای گمنام با هزینه ای بالغ بر دو میلیارد تومان در پارک شهاب در حال ساخت است که به زودی عملیات اجرایی آن به پایان می رسد و به مکانی مناسب برای فعالیت های فرهنگی تبدیل می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سپاس وحید نیک روش رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر در مراسم پنجمین سالگرد خاکسپاری پنج شهید گمنام در پارک شاهگاب بوشهر اظهار داشت: آرامش و امنیت امروز همه ما مدیون ایثار شهدا هستیم. و همه ما باید راه آنها را دنبال کنیم.

نیک روش با بیان اینکه آذین بندی خیابان ها و معابر به نام شهدا در دستور کار است، گفت: پایانه مسافربری شهرداری بوشهر به نام سردار شهید بشکوه نامگذاری شده است.

نیک روش از احداث باغ موزه دفاع مقدس در بزرگراه امام علی (ع) خبر داد و گفت: شهرداری و شورای شهر بوشهر در نظر دارند با همکاری دستگاه های ذیربط باغ موزه دفاع مقدس را برای اولین بار در استان بوشهر احداث کنند. نهادهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

رئیس شورای شهر بوشهر خاطرنشان کرد: یادمان شهدای گمنام پارک شهاب با هزینه ای بالغ بر دو میلیارد تومان در حال ساخت است و به زودی عملیات اجرایی آن به پایان می رسد و به مکانی مناسب برای فعالیت های فرهنگی تبدیل می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید