ساخت المان دیوار دفاعی گرگان


ساعت: 13:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۰
کد خبر: 1902838

رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر گرگان مطرح کرد؛

رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر گرگان گفت: احداث دیوار دفاعی گرگان به عنوان المان در محور شرقی گرگان و افتتاح نمایشگاه صنایع دستی در امیر امجد گرگان در دستور کار قرار گرفته است. کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر گرگان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی اکبر بصیرنیا در گفتگو با گلستان ما گفت: در سی و پنجمین جلسه کمیسیون گردشگری موضوعات مختلفی از جمله جانمایی پارک مسافر در یکی از محورهای ورودی شرقی گرگان و محور جنوبی گرگان در نهارهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت. محور.

رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: احداث دیوار دفاعی گرگان به عنوان المان در محور شرقی گرگان و افتتاح نمایشگاه صنایع دستی در امیر امجد گرگان از دیگر موارد مطرح شده است. در این جلسه

بصیرنیا تاکید کرد: یکی از مشکلات شهر گرگان این است که زیرساخت های گردشگری و المان های گردشگری برای ورود مسافران و گردشگران به شهر گرگان نداریم تا بتوانند از این خدمات استفاده کنند و متاسفانه نتوانستیم المان های گردشگری را در این شهر ایجاد کنیم. گرگان.

وی افزود: در این سال ها اقدامات خوبی از جمله موزه هفت شهر و بازار موزه هفت شهر و موسسه ملل در کمربند ویستاتوس انجام می شود که می تواند به حفظ مسافران و افزایش ضریب ماندگاری مسافران و توسعه کمک کند. اقتصاد شهر در گرگان در حال توسعه.

این مسئول خاطرنشان کرد: در راستای بحث فرهنگ گردشگری، دوره آموزشی رانندگان تاکسی در نظر گرفته شده است.

بصیرنیا خاطرنشان کرد: متوجه شدیم که بسیاری از گرگانی ها با تاریخ گردشگری آشنایی ندارند و اگر گردشگران به گرگان بیایند نمی دانند مسافران خود را به کجا ببرند و در تلاش هستیم تا مردم گرگان را با جاذبه های گردشگری آشنا کنیم و به همین دلیل روزی هفته به عنوان روز گردشگری در نظر گرفته شده است و اتوبوسی را برای معرفی جاذبه های گردشگری به شهروندان ارائه خواهیم داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید