مراسم سال نو در یادمان شهدای گمنام مازندران برگزار می شود


ساعت: 13:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۸
کد خبر: 1816600

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران از برگزاری مراسم سال نو در یادواره شهدای گمنام مازندران و فرهنگسرای و موزه دفاع مقدس استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، سردار عبدالله ملکی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مراسم تحویل سال نو در فرهنگسرای استان و موزه دفاع مقدس اظهار داشت: این مراسم در برخی از یادمان های شهدای گمنام استان نیز برگزار می شود.

وی به اجرای طرح تحویل سال نو در یادواره شهدای مناطق عملیاتی اشاره کرد و گفت: این برنامه در مناطق عملیاتی نیز با حضور راهیان نور مازندران در محل یادمان شهدای گمنام هفت تپ اجرا می شود. “

ملکی افزود: زیارت یادمان های شهدای گمنام در ولادت سال نو از جمله برنامه های فرهنگی است که نویدبخش تحول معنوی، عرفانی و معنوی در نسل و جوانان امروز است.

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور گفت: این برنامه فرهنگی با توجه به برنامه ریزی ستاد مرکزی راهیان نور و ستاد کل نیروهای مسلح و ابلاغ کشوری به استان ها پس از گذشت دو سال از بحران کرونا، اجرا شد. امسال مازندران در دستور کار قرار گرفت و اعزام به صورت محدود از سر گرفته شد.

وی با اشاره به جلسه ستاد راهیان نور استان در 13 بهمن ماه با رئیس استاندار مازندران گفت:

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران افزود: امسال با توجه به شرایط ولیعهد شاهد حضور 10 هزار زائر در مناطق عملیاتی هستیم در حالی که در سال های گذشته حدود 30 هزار نفر اعزام داشتیم. “

ملکی با بیان اینکه خانواده های زیادی در منطقه عملیات خودروی شخصی حضور داشتند، افزود: مردم استان مازندران از این رزمایش بزرگ فرهنگی استقبال می کنند.

این مسئول یکی از برنامه ها را مراسم تحویل سال نو به یاد شهدای گمنام هفت نوار اعلام کرد.

وی گفت: کار اجرایی در کربلای معلی است و اداره کل بر حفظ کار ستاد نظارت دارد.

مالکی با تقدیر از استاندار و اعضای ستاد راهیان نور که از سپاه کربلا در اجرای این رزمایش حمایت کردند، خاطرنشان کرد: این اداره کل به عنوان سیاستمدار و برنامه ریز راهیان نور تا جایی که می تواند تلاش می کند.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران گفت: راهیان نور به فرموده رهبر معظم انقلاب یک فناوری و به دلیل جنگ نرم و نور جنگ شناختی است و فرهنگ منتقل می شود. به نسل جوان، نوجوانان و مردم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید