مراسم وداع با شهدای گمنام در قزوین برگزار می شود


ساعت: 15:40
تاریخ ارسال: 1401/10/05
کد خبر: 1920089

مراسم وداع با سه شهید گمنام امروز دوشنبه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در سپاه ناحیه قزوین برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد امیری مقدم در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ; وی با اشاره به برگزاری مراسم وداع با شهدای گمنام در استان قزوین گفت: مراسم وداع با سه شهید گمنام امروز دوشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در سپاه ناحیه قزوین برگزار می شود.

وی افزود: برنامه تشییع و تدفین هشت شهید گمنام شهر قزوین ساعت 9:30 صبح روز سه شنبه 15 دی ماه مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) مزار شهدا همزمان با سراسر کشور برگزار می شود. مسجد امام خمینی (ره) جنب بلوار آزادگان امام حسن اصغری(ع) شهرستان کوثر پیش بینی کرد: پس از این مراسم پیکر مطهر چهار شهید در شهر قزوین تشییع و چهار شهید دیگر در سایر شهرستان های استان تشییع و به خاک سپرده شوند.

مدیرکل حفاظت و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین بیان کرد: سه نقطه در شهر قزوین از جمله فرهنگسرای امام حسن اصغری(ع) در شهر خوسر، معراج الشهدا در خیابان نادری. و دانشگاه فرهنگیان به عنوان مدفن سه شهید گمنام و مکانی در شهرستان رزمیان قرار است یک شهید دیگر نیز تشییع شود.

وی در پایان گفت: برنامه تشییع و تدفین چهار شهید گمنام دیگر روز سه شنبه 15 دی ماه سال جاری در نصرت آباد و مجتمع شهید شفیع زاده شهرستان البرز و شهرستان اسفرورین شهرستان تاکستان برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید