مراسم وداع با شهدای خان طومان فردا در تهران برگزار می شود


ساعت: 10:28
تاریخ ارسال: 05/12/1401
کد خبر: 1887567

مراسم وداع با شهدای «خان طومان» فردا در میدان امام حسین (ع) تهران برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیین وداع و فرستادن پیکر شهدا به سوی «خان». مه» عصر فردا (پنجشنبه ساعت 18:00) با حضور مردم تهران در میدان امام حسین (ع)آ) اتفاق خواهد افتاد.

روابط عمومی سپاه 18 مردادماه با صدور پیامی اعلام کرد: بنا به دستور سردار سرافراز سپاه، شهید حاج قاسم سلیمانی مبنی بر تعقیب و گریز ویژه مفقودین محورخان. مهبا عنایات الهی و تلاش مستمر و شبانه روزی تیم تفحص، هویت پیکر پاک پنج شهید مدافع حرم از استان های مازندران، البرز و فارس با نام های سردار شهید «عبدالله اسکندری» شهید شناسایی شد. سردار «رحیم کابلی» شهید والامکام «مصطفی» تاش موسی، شهید والامقام «محمد امین کریمیان» و شهید والامقام «عباس» آسمبا تطبیق نمونه DNA در مرکز ژنتیک سپاه شناسایی و تایید شد و پیکر پاک این شهدای والامقام به میهن اسلامی بازگشت.

سپاه با حضور پرشور و باشکوه در آئین طواف، وداع، وداع و تدفین این شهدا که مایه مباهات و سرافرازی هستند از عموم عموم مردم به ویژه هموطنان در تهران، مشهد، شیراز، بابل و ساری با رعایت رهنمودهای بهداشتی دعوت کرد. اقتدار میهن اسلامی پایبندی خود را به آرمان های نهضت حسینی سرخ و ادامه راه شهدای انقلاب اسلامی، حراست مقدس و مدافعان حرم در پیشگاه جهانیان به ویژه دشمنان انقلاب، نظام و نظام اسلامی نشان دهند. وطن

دیدگاهتان را بنویسید