اجرای یادمان شهدای گمنام آستانه / هدف گذاری هفته ای 3000 برنامه مقاومت در استان مرکزی

ساعت: 19:40
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1797987

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی اعلام کرد.

همزمان با هفته مقاومت و دومین سالگرد شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی، یادمان شهدای گمنام آستانه با حضور فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی و جمعی از مسئولان شهرستان رونمایی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلمرضا کریمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی امشب در مراسم رونمایی از یادواره شهدای گمنام آستانه گفت: آستانه با حضور فرمانده سپاه روح الله به بهره برداری رسید. استان مرکزی و جمعی از مسئولین شهرستان.

وی افزود: یادمان شهدای گمنام آستانه توسط ناحیه مقاومت بسیج شازند، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و جهادگران بسیجی ساخته شده است و امیدواریم جوان شویم.

سرهنگ کریمی گفت: ساخت یادمان شهدا در جامعه علاوه بر آشنایی اقشار مختلف مردم با فرهنگ ایثار و شهادت، یاد و خاطره شهدا را در جامعه و هر جامعه ای که در آن فرهنگ و اخلاق شهدا به خوبی رشد می کند و تکامل می یابد و در برابر توطئه های دشمنان بیمه می شود.

وی با اشاره به آخرین وضعیت یادمان های شهدا در استان مرکزی گفت: بیش از 10 یادمان شهدا در حال ساخت در استان مرکزی داریم که از 10 تا 70 درصد پیشرفت داشته و 67 یادمان ساخته شده است. در استان مجموعاً 172 شهید گمنام در استان داریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به استقبال مردم استان مرکزی از سوی دو شهید گمنام گفت: حاج قاسم سلیمانی مردم استان مرکزی میزبان دو شهید سرافراز اهل بیت خواهند بود. دفاع مقدس که برنامه های زیادی را در روزهای آینده با حضور شهدای گمنام در سایر شهرستان های استان در نظر گرفته اند.

وی افزود: ورود شهدای گمنام به شهر و طنین انداز شدن عطر شهید در جامعه برکات فراوانی خواهد داشت و فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فراهم می کند که باید از آن به خوبی استفاده کرد و جوانان را معرفی کرد. به شهدا

سرهنگ کریمی با اشاره به برنامه های هفته مقاومت در استان خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت هفته مقاومت و دومین سالگرد شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی بیش از 3000 برنامه در استان هدف گذاری شده است. «رویکرد برنامه مردم محور است و بر مساجد متمرکز است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید