اجرای 150 برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد / 3000 دانش آموز بدون محل در استان


ساعت: 13:15
تاریخ انتشار: 1401/02/11
کد خبر: 1835864

حسینعلی عزت خواه با اشاره به تجلیل از معلمان برتر استان از اجرای 150 برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس، مدیرکل آموزش و پرورش زاگرس کهگیلویه و بویراحمد در نشست خبری صبح امروز با گرامیداشت مقام معلم اظهار داشت: چهره می تواند موجب تحقیر مغز شود.

عزت خواه گفت: معلم در ردیف انبیا و ائمه است و لذا مرحوم امام فرمودند نقش معلم نقش انبیا است.

وی با بیان اینکه رسانه ها در خط مقدم شکست جنگ روانی دشمن هستند، گفت: معلمان در خط مقدم ریشه کنی بی سوادی هستند و هر دو روشنگری هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان افزود: در هفته معلم بیش از 150 برنامه در استان برگزار و از معلمان نمونه تقدیر به عمل می آید.

عزت خواه خاطرنشان کرد: 30 نفر برگزیده استان، 69 معلم جلوه های شهری، 30 معلم غیردولتی، تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی از جمله برنامه های این هفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: سند تحول بنیادین در سال 90 تصویب شد، تصمیم بر این است که سامانه سنجش شایستگی های عمومی، تخصصی و حرفه ای ایجاد و معیار سنجش و تقویت انگیزه و رشد شغلی در آنها تعیین شود. . بر اساس ضوابط نظام اسلامی چرا تا پایان حکومت روحانی سکوت کرد و در پایان حکومت روحانی قیام کرد و در سه سال تنها 20 هزار میلیارد تن را تعیین کرد که کافی نبود اما در شهریور ماه آقای روحانی رئیس مسئولیت را بر عهده گرفت و ابتدا آن را به هیئت امنا داد، اما مشکل پول بود. این موضوع در مجلس نیز مطرح شد.

وی گفت: شورای دولت با قانون رتبه بندی معلمان موافقت کرد و در نهایت دولت مردمی 38 هزار میلیارد تن در یک سال از این بودجه اختصاص داد که تفاوت آن با میزان سرمایه گذاری دولت روحانی مشخص است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: چرا تاکنون اجرا نشده است، بر اساس چهار عامل شناسایی شده، لازم است در بحث شاخص های تخصصی و تخصصی ضوابط لحاظ شود و نامه نگاری شود، این نامه بررسی شد. 27 بار و این جلسات در 4 قطب برگزار شد.

عزت خواه گفت: نظرات مدیران جمع آوری و آخرین نظرات ارسال شده است. دلایل تاخیر پخت کار است. این طرح به زودی اجرایی خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا زنان از معاونت آموزشی اخراج شدند، افزود: دو سال پیش نمی توانم پاسخ دهم. از سوی دیگر، این تغییر طبیعی است.»

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: 700 معلم در سال تحصیلی جدید بازنشسته می شوند و نزدیک به هزار نفر با طرح های مختلف جایگزین می شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش گفت: تراکم در بویراحمد بسیار زیاد است و کمبود فضای آموزشی داریم. با کمک معاونین و استاندار نزدیک به 4 مدرسه جدید در حال ساخت است. مدارس نیز نیمه کاره بود و اکنون جدی گرفته شده و به زودی تکمیل خواهد شد.»

وی گفت: با بررسی و بررسی های انجام شده از مدارس مشخص شد 3000 دانش آموز در ابتدای افتتاح مدارس جایگاهی ندارند که 600 مکان تامین شده و مابقی در حال خرید است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید