دستان شفابخش پرستاران بالاترین مرهم برای بیماران است/ بهبود وضعیت بیماران عروق کرونر ایثار را دو چندان می کند

ساعت: 19:15
تاریخ انتشار: 14/9/1400
کد خبر: 1790987

سارا شاه حسینی به سختی کار در بخش تاج گذاری اشاره کرد و افزود: پوشیدن لباس و ماسک محافظ علاوه بر مواجهه با رنج بیماران در برخی مواقع غیر قابل تحمل است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از « تیتریک » ; با نزدیک شدن به روز پرستار، بهانه ای شده است تا به صحبت های یکی از اعضای کادر پرستاری گوش دهیم و به خود یادآوری کنیم که آنها سخاوتمندانه زندگی خود را وقف سلامتی ما کرده اند.

سارا شاه حسینی پرستار دلسوز با چهره ای خندان و مهربان در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: فارغ التحصیل رشته پرستاری از دانشگاه آزاد کرج هستم و 18 سال سابقه کار در رشته های جراحی، داخلی، سی سی یو و. مدار مجتمع. من دارم.

وی درباره علاقه خود به رشته پرستاری و چرایی انتخاب این رشته می گوید: پس از اعلام نتایج کنکور در سال 81 دو رشته پرستاری و مهندسی نرم افزار را همزمان قبول کردم اما به دلیل علاقه به این رشته. از پرستاری و کمک این حوزه را برای دسترسی به بیماران و مفید بودن در جامعه انتخاب کردم.

این پرستار فعال و وظیفه شناس ادامه می دهد: در برخی از روزهای کرون اشغال تخت به بالای 90 درصد می رسد که بستگی به رعایت پروتکل های بهداشتی افراد دارد.

شاه حسینی افزود: بیماران کرونر مثبت نهایی و مشکوک در بخش های عمومی بستری می شوند و روند بهبودی تا زمان بهبودی در این بخش ها انجام می شود، اما در صورت بروز مشکلات تنفسی و هیپوکسی شدید و نیاز به تنفس با دستگاه به این بخش منتقل می شود. یک بخش ویژه

وی با اشاره به وضعیت روحی بیماران کرون گفت: در روزهای اول بستری شدن در بیمارستان، به دلیل ترس و اضطراب، روند بیماری طولانی تر شد. مهمترین وظیفه پرستاران در این زمان، تسکین وضعیت روحی آنهاست. درد و امید. «ببخشید حالشان خوب است.

این پرستار ادامه داد: در حال حاضر ترس از این بیماری در جامعه اندک است و رعایت پروتکل های بهداشتی را در بین مردم کاهش می دهد که خطرناک است و نشان دهنده اضطراب پیک جدید است.

شاه حسینی به سختی کار در بخش عروق کرونر اشاره کرد و افزود: سختی کار در این بخش در کنار مقابله با رنج بیماران، پوشیدن لباس و ماسک محافظ است که در برخی موارد غیر قابل تحمل می شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه این شرایط سخت ممکن است شما را از ادامه راه منصرف کند، گفت: مواقعی نمی توانیم ادامه دهیم، اما فکرش را بکنیم، ممکن است هر یک از این خانواده های عزیز دلگرم شویم که به کار ادامه دهید.

این پرستار ادامه می دهد: مهم ترین مراقبت های پرستاران امروزه خستگی روحی و جسمی و حجم کار سنگین ناشی از کمبود نیروی کار در بیمارستان هاست چرا که گاهی پرستار در شیفت خود مسئولیت رسیدگی به تعداد زیادی از بیماران را بر عهده دارد.

این پرستار در خاتمه خاطرنشان می کند: در حال حاضر شب یلدا و قاعدگی آن شب بزرگترین دغدغه کادر درمانی است. از مردم می‌خواهیم به اصول و پروتکل‌های بهداشتی پایبند باشند تا شرایط عادی تاج ادامه یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید