دستان کوچکی که کارهای بزرگ می کنند/ فرزندان دانش آموزان یزد به برادران فقیر خود کمک می کنند

ساعت: 13:48
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1790585

محمد حسنی مدیر مدرسه دخترانه بهشت ​​یزد گفت: رزمایش همدلی برای کمک به کودکان بی بضاعت و افسرده در مدرسه دخترانه بهشت ​​یزد برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ثمینه محمد حسنی مدیر مدرسه دخترانه بهشت ​​یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به برگزاری جشن و رزمایش همزبانی ولادت حضرت زینب(س) در یزد گفت: 65 دانش آموز در مدرسه دخترانه بهشت ​​یزد تحصیل می کنند. آنها برای کمک به هموطنان فقیر و مظلوم خود تمرین همدلی انجام دادند.

وی به زمان و مکان برگزاری این رزمایش اشاره کرد و گفت: رزمایش همدلی کودکان عصر پنجشنبه از ساعت 18 الی 20:30 در امامزاده سید نصرالله (ع) واقع در بلوار ده فجر یزد برگزار می شود. “

وی یکی از اهداف برگزاری این رزمایش را ایجاد روحیه همدلی و همکاری دانش آموزان با همسالان خود عنوان کرد و افزود: انجام کارهای بزرگ با دستان کوچک دانش آموزان، آشنایی با معضلات اجتماعی جامعه در حدی که دانش آموزان درک کنند، حساس شدن به مشکلات انواع، ورود به فضای اجتماعی با تهیه بسته های معیشتی و آشنایی با ویژگی های همدلی حضرت زینب(س) از دیگر اهداف تمرین همدلی در مدرسه دخترانه بهشت ​​است.

محمد حسنی با بیان اینکه در این مانور 50 بسته معیشتی تهیه و در اختیار جامعه هدف قرار می گیرد، افزود: خانواده دانش آموزان این مدرسه نقش اساسی در تهیه این بسته های معیشتی خواهند داشت.

مدیر مدرسه دخترانه بهشت ​​یزد در ادامه به برنامه های آموزش همدلی در این مدرسه اشاره کرد و افزود: برگزاری جشن میلاد حضرت زینب(س)، تلاوت قرآن توسط دانش آموزان، اجرای سرود ملی، حضور پرستار. و خاطرات، و صحبت از وظایف یک پرستار. کریسمس خوانی، نقاشی دانش آموزان، خطاب به حضرت مهدی (عج) در کودکی و کوله باری توسط دانش آموزان از جمله برنامه های این رزمایش خواهد بود.

وی گفت: علاوه بر این در این برنامه مشارکت ویژه دانش آموزان در قالب شکستن بیت المال و تامین پول از تعطیلات به کودکان بی بضاعت را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید