دستاوردهای چشمگیر ورزش ایران پس از انقلاب نسبت به دوران تاگوت


ساعت: 13:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۶
کد خبر: 1806119

شریعتی به دستاوردهای چشمگیر این ورزش در ایران اسلامی نسبت به زمان تاگوت اشاره کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، مراسم جشن انقلاب بهار ویژه سازمان های مردم نهاد جوانان صبح امروز به مناسبت چهل و سومین پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر در اداره کل ورزش و جوانان استان یزد برگزار شد.

این مراسم با حضور مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، نیکونژاد عضو شورای اسلامی شهر یزد، اعظم السادات امی معاون امور جوانان و آزاده دهگان معاون توسعه ورزش بانوان برگزار شد. رویدادهای فرهنگی ورزشی شهرداری یزد و سازمان مردم نهاد “سرو مانا” اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی ثمره مجاهدت و خون شهدا و رهبری امام خمینی (ره) و ملت ایران بوده و یقینا یکی از بزرگترین نعمت های خداوند است. به ملت ایران داده شده از برکات انقلاب است.» این اسلامی است.

الشریعه با مروری بر دستاوردهای چهل و سه ساله انقلاب اسلامی و مقایسه آن با قبل از انقلاب اسلامی گفت: زیرساخت های ورزش، تربیت ورزشکاران و قهرمانان، مشارکت بذرها و جوانان در امور مختلف، ساخت ورزش. امکانات در دورافتاده ترین نقاط و روستاهای استان و تعداد تیم های باشگاهی افزایش چشمگیر و چشمگیری را نشان می دهد.

وی افزود: در حال حاضر تحریم های سرکوبگرانه در بخش های مختلف کاستی هایی دارد اما این امر موجب دلسردی نظام و انقلاب نمی شود و آینده این کشور متعلق به جوانانی است که باید کشور را به سمت توسعه و پیشرفت بیشتر سوق دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید