دستور استاندار برای تنظیم بازار نفت مازندران/ 2000 تن روغن شرکت غنچه راهی بازار شد.


ساعت: 10:35
تاریخ انتشار: 91/02/23
کد خبر: 1838421

استاندار مازندران برای تنظیم بازار نفت از شرکت غنچه بازدید کرد; اختصاص 2000 تن از ذخایر نفتی این شرکت صبح امروز برای اجرای صحیح طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها در بازار استان.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، پس از اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها به منظور بررسی مشکلات و پیامدهای این طرح، مسئولان استانی با حضور در مغازه‌های شهر ساری، تحقیقات میدانی و مصاحبه با مردم و فروشندگان را در خصوص مسائل مربوط به تحویل و تحویل انجام دادند. توزیع کالاهای اساسی بررسی و نظارت شد.

در این بازدیدها کمبود برخی اقلام در مغازه ها وجود داشت. معاون سیاسی، مدیر حراست و رئیس سازمان جهاد کشاورزی با حضور در کارخانه روغن کشی کشاورزی شمال (غنچه) بر تولید و توزیع روغن نظارت دقیقی بر روند تولید، ذخیره سازی و توزیع داشت، این محصول را مشاهده کنید.

d100f169 6a42 49d5 8e2c 3a163c5bd2e2 خبر خاکستری

پس از بازدید از مراحل مختلف فرآوری، بسته بندی و نگهداری روغن در این کارخانه، به انبارهای روغن کشی رفته و شاهد تولید انبوه انواع روغن های پخت و پز و سرخ کردنی در این کارخانه بودند.

همچنین چندین کامیون در حال بارگیری نفت برای توزیع در مازندران و سایر استان های کشور بودند.

سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران برای تنظیم بازار نفت استان از شرکت غنچه بازدید کرد; اختصاص 2000 تن از ذخایر نفتی این شرکت صبح امروز برای اجرای صحیح طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها در بازار استان.

a77548a3 2fa2 41e2 aa87 56bbfff79dac خبر خاکستری
استاندار مازندران همچنین به کلیه مدیران اجرایی مسئول توزیع این محصول به مصرف کننده دستور داد تا در شرکت غنچه مستقر شوند تا تا صبح امروز ذخایر نفت این شرکت به طور مناسب و کامل به بازار تزریق شود.

وی با بیان اینکه کشور در آستانه یک عملیات بزرگ اقتصادی برای احقاق حقوق مردم است، افزود: این کارخانه از فردا روزانه پانصد تن نفت تولید و عرضه می کند.

روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران نیز گفت: به همراه سازمان جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی برای نظارت بر عرضه و قیمت کالاها از شهرستان ساری بازدید کردیم.

وی افزود: در برخی موارد که قیمت کالاها مشخص نشده بود، برخورد قانونی و جریمه در نظر گرفته شد.

3bfd6352 30c2 4dbe bf08 1292b35d0f5e خبر خاکستری

سلگی ادامه داد: متوجه شدیم که در سیستم توزیع مشکلاتی وجود دارد که به آنها هشدار داده شده و تدابیر لازم برای اطمینان از مناسب بودن سیستم توزیع به ویژه برای محصولات غذایی مانند گوشت، روغن و ماکارونی انجام شده است.

وی افزود: مقرر شد گوشت و مرغ منجمد توزیع شود تا این مواد به صورت سیار در سطح شهر به فروش برسد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: به استانداران اعلام کرده ایم که باید آمادگی کامل برای مدیریت و کنترل وضعیت بازار را به صورت 24 ساعته داشته باشند.

d8ea226c 8331 4a0d ab0d d38ce6c1d7cd خبر خاکستری

وی افزود: هر روز با دستگاه های اقتصادی، نظارتی و امنیتی در سطح استان و شهرستان جلساتی داریم و این جراحی اقتصادی برای گرفتن حق مردم از تجار است.

روح الله سلگی همچنین در بازدید از کارخانه غنچه گفت: در اولین روز اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها شاهد مشکلاتی در توزیع برخی اقلام اساسی از جمله روغن، شکر و ماکارونی در مغازه های شهرستان بودیم. با دستگاه های مسئول و کارخانجات تولیدی و سازمان نظام توزیع و حمل کالا طی چند روز آینده در تمامی مغازه های استان توزیع خواهد شد.

61d0cd3b e3db 46fc 8f67 ecab3dc3e6d5 خبر خاکستری

حسن عنایتی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در ادامه گفت: کشتارگاه ها و مرغداری های مازندران برای تحویل مرغ به استان و تهران فعال بوده و جوجه ها به تهران و استان ارسال می شود. وی گفت: مازاد تولید مرغ توسط مرغداران از شرکت پشتیبانی امور دام خریداری شود.

وی افزود: گوشت مرغ منجمد به میزان کافی در انبارها ذخیره شده و از فردا در سراسر استان توزیع می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید