دستور عجیب آجورلو; سابقه کمردرد فرهاد مجیدی چه بوده است؟

دستور عجیب آجورلو;  سابقه کمردرد فرهاد مجیدی چه بوده است؟

یکی از اهداف اصلی فرهاد مجیدی از برگزاری نشست خبری دو تیم استقلال و فولاد تا قبل از 12 هفته حضور خبرنگاران در محل تمرین استقلال و انتشار عکس هایی از وضعیت چمن ورزشگاه بود تا مخاطبان فوتبال را از آمادگی ضعیف مطلع کنند. شرایط آبی ها در هفته های اخیر. برای ارتباط.

تصاویری از چمن زرد و زمین کچل آرارات که از دور دیده می شد اصلا صاف و صاف نبود و همین موضوع باعث شد تا بسیاری از هواداران در فضای مجازی انتقاد کنند که چرا تیم پیشرو لیگ برتر باید در چنین شرایطی تمرین کند. آهسته! سرمربی استقلال در نشست خبری با حضور در محل تمرین تیمش برای نشان دادن وضعیت وخیم این تیم گفت: در مورد زمین تمرین صحبت نکنید چون کمرم درد می کند.

فرهاد مجیدی که سال ها در باشگاه های اروپایی و امیری روی چمن عالی بازی کرده است، از آسیب هایی که دویدن و راه رفتن در زمین های ناهموار می تواند به ستون فقرات، زانو و مچ پا وارد کند آگاه است.

در همین راستا باشگاه استقلال اعلام کرد که پس از انتشار این عکس ها، سردار ایرلو مدیرعامل باشگاه استقلال بلافاصله وارد عمل شده و از نمایندگان مجلس و سایر مدیران این باشگاه خواست تا هر چه سریعتر وضعیت خود را تغییر دهند. . آجرلو در گفتگو با پرویز مظلومی و محمد مومنی اعضای هیات فوتبال از آنها خواست تا با توجه به شناختی که از زمین های تمرینی در تهران دارند به آنها کمک کنند تا مکانی مناسب برای تمرین استقلال پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید