وحی آجورلو; آیا استعفای فرهاد مجیدی درست است؟

وحی آجورلو;  آیا استعفای فرهاد مجیدی درست است؟

مصطفی آجورلو پس از جلسه هم اندیشی خصوصی سازی باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر جلسه خوبی بود. قصد ما این بود که کارهای انجام شده در زمینه خصوصی سازی را به پیشکسوتان اطلاع رسانی کنیم. ما هم همین کار را کردیم و این 3-4 ماه که همکارانم شبانه روز در مجتمع خصوصی سازی کار می کردند، به یک اتفاق باورنکردنی منجر شد. اتفاقی که در سال های قبل نیفتاده بود و آخر سال یا سال بعد همه درگیر بودند، اتفاق می افتد یا خیر؟

وی ادامه داد: به لطف خدا و با کمک گربان زاده و همکاری سجادی و هندوزی این اتفاق افتاد. البته تصور من این است که اراده ای بالاتر از آنها در دولت و آقای رئیسی وجود داشت که بیشتر از قبل وقت گذاشتند و برنامه ریزی کردند. اراده دولت و مخبر معاون اول رئیس جمهور هم می خواهد این اتفاق بیفتد و ما هم در این 3-4 ماه شبانه روز در این زمینه کار کردیم، همراه با کارهای روزانه باشگاه که با آن برخورد کردیم. با موانع مختلف از دیگران هر روز. حالا مشخص است که چرا استقلال در سال های اخیر قهرمان نشده است. در این ماه ها از زمین و آسمان، صبح، ظهر و شب، هر روز یک چرخ چوبی روی چرخ استقلال می گذاشتند.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: با حوصله و مدیریت این مشکل به بیرون منتقل نشد و به همین دلیل عصبانیت به هواداران ما منتقل نشد. تمام تلاش ما این بود که استقلال را در صدر جدول نگه داریم و با تیم دوم و تیم های بعدی امتیازمان را افزایش دهیم. با تشکر از کادرفنی، فرهاد مجیدی، از تک تک بازیکنان، از هواداران و پیشکسوتان خوب و باهوشی که همراهی کردند و حمایت کردند. از رسانه های مرتبط با استقلال و به خصوص دوستانم در فضای مجازی هم تشکر می کنم چرا که حفره های ایجاد شده توسط رقبا و دیگران را از استقلال دور می کنند و با اطلاع رسانی آنها را خنثی می کنند.

از مردمی که اینقدر هیجان دو بازیکن ما برای جلوگیری از این و آن دارند و می خواهند استقلال را از حق قانونی او محروم کنند تعجب نمی کنم، اما از دوستانم در نیروهای مسلح و نظام وظیفه تعجب می کنم. کسانی که می دانند قانون چیست و با قانون آشنا هستند. خودشان آیین نامه را در سال 1397 نوشتند که یک بازیکن در سطح ملی تا پایان 30 سال نمی تواند به سربازی برود. محمد حسین مرادمند 28 سال سن دارد و به سربازی فراخوانده شده است. چرا اینجوری میکنی؟ رفتم پیش آقای اشعری، مهری، زاده کمند و دوستان دیگر و صحبت کردم. البته تمام وجود استقلال تابع قانون است.

وی در خصوص اینکه آیا مسئولان جذب به باشگاه استقلال اجازه استفاده از مرادمند و یزدانی را داده اند یا خیر، گفت: آنها دیدگاه ها و برداشت های متقابل از قانون دارند. باران چسمه، رئیس سابق تربیت بدنی نیروهای مسلح دیروز در گفت وگویی با بیان اینکه ما بارها و بارها کار معمول را انجام داده ایم و می شود گفت. چرا کار نمی کند؟ دوستان اطلاعاتی در مورد فضای مجازی به من دادند. قانون باید رعایت شود. فضای مجازی یک کشور ندارد و کشور دیگر فضای مجازی دارد. مرندمند از نظر حقوقی بازیکن استقلال است اما سیاوس یزدانی 30 سال سن دارد.

مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: البته امروز ششم است و یزدانی 8 اسفند 30 ساله می شود. به همین دلیل مجبور شدند تا 3 ماه دیگر با او تماس بگیرند. چرا یزدانی به این زودی احضار شد؟ سوال دوم این است که او بازیکن ملی پوش است. اگر از اینجا برود کجا باید برود؟ پنجره نقل و انتقالات بسته است و او نمی تواند به فجرسپاسی برود. سپاه هیچ تیمی در لیگ ندارد. از صبح تا شب باید پادگان برود و چه کار می کند؟ اگر از طرفداران تیم ملی هستید و خوشحالی مردم و بازیکن این تیم را دوست دارید، اگر می خواهید یزدانی در مسابقات سال آینده با تیم ملی بدرخشد و ثمره زندگی خود را بچشد، به او کمک کنید تا روند ورزشی

چرا اینقدر قاطعانه می گویید که تفسیر ما از قانون درست است؟» قانون خیلی واضح است و این قانون در سال های اخیر اتفاق افتاده است. وزیر قبلی ورزش درخواست کرد و شما این کار را کردید. امروز سجادی وزیر ورزش نامه ای نوشت اما آیا آن را بدون مطالعه بایگانی می کنید؟ نامه ای از بالاترین مقام نیروهای مسلح دریافت کردم، اما برای توجیه خود به کمیسیون دستور می روید که حق با همه است و تصمیمی می گیرید که به نفع فوتبال کشور نیست. آیا شما تصمیم گیرنده هستید که بگویید کی بازیکن ملی پوش است و کی نیست؟ در قانون آمده است که دو نهاد فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش باید اظهار نظر کنند.

وی افزود: حسن کامرانی فر به سیاواس یزدانی نامه ای نوشت و وزارت ورزش از وی خواست این سربازی را به مدت سه ماه به تعویق بیندازد. یکی از مدافعان ما محروم و دیگری مجروح شده بود. ممکن است دچار مشکل شویم. چرا شما که همیشه به فوتبال کمک کرده اید به ما کمک نمی کنید؟ چون استقلال 5 امتیاز بالاتر است و شما در محاصره تیم های رقیب هستید؟ آیا آنها می خواهند شما را مجبور به تصمیم گیری اشتباه کنند؟ تمام هویت من متعلق به انقلاب است. چون در مقابل ظلم و ستم و بی عدالتی می ایستم. شما قانون را رعایت نمی کنید و من چرا ساکت باشم؟

مدیرعامل باشگاه استقلال از پاسخ به این سوال که آیا فرهاد مجیدی بعد از بازی با فجرسپاسی در رختکن تیمش قصد استعفا دارد یا خیر، خودداری کرد؟

وی گفت: او قطعا برنامه خاصی برای درآمدزایی از طریق خصوصی سازی استقلال دارد. بزرگ ترین اتفاق فوتبال ایران رقم می خورد و به لطف خدا 15 اسفند باشگاه استقلال خصوصی می شود و 10 درصد از باشگاه فروخته می شود. مردم می توانند از این موضوع استقبال کنند و 90 درصد باقی مانده نیز تا پایان امسال حل می شود.

او در مورد اینکه آیا سقف 500 میلیارد دلار برای ایجاد درآمد از قرارداد با کارگزار اظهار نظر نمی کند.

دیدگاهتان را بنویسید