دستگاه های تشخیصی از ضروریات سفرهای جهادی/ جهادگران امیدآفرین در مناطق فقیرنشین هستند


ساعت: 13:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۰۱
کد خبر: 1912889

نجمه فائز گفت: حضور در مناطق فقیرنشین باعث می شود رنج و مشکلات مردم آن مناطق را فراموش نکنیم و با حضور خود امید را در دل مردم شکوفا کنیم و این بزرگترین مزیت سفر جهادی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نجمه فائز فوق تخصص زنان و زایمان در گفت و گو با مرات اظهار داشت: به دلیل اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی آرزوی استقرار نظام جمهوری اسلامی و پیروزی انقلاب را داشتم و از طرفی به فرموده امام خمینی (ره) (ره) این انقلاب متعلق به مستضعفان است. بنابراین همواره سعی می کنم در حوزه تخصصی خود به صاحبان اصلی این انقلاب خدمت کنم.

این متخصص زنان و زایمان با اشاره به سفرهای جهادی متعدد خود در طول این سال ها در کنار اردوهای جهادی جامعه پزشکی بسیج و پاسدار گفت: در مواردی که امکان آوردن و ارجاع بیمار به درمانگاه توسط گروه های جهادی، مراکز خیریه و یا وجود دارد. مراکز بهداشتی و درمانی ، با توجه به در دسترس بودن تجهیزات تشخیصی در مطب، بیماران را برای تشخیص قطعی تر و درمان بهتر در مطب به صورت رایگان ویزیت می کنم.

وی با اشاره به ایجاد امید و ایجاد حس مثبت نسبت به حضور جهادگران و پزشکان جهادگر در مناطق فقیرنشین، گفت: با توجه به عدم دسترسی آسان مردم مناطق فقیرنشین به پزشکان متخصص برای ویزیت و درمان مردم این مناطق، ما به این موضوع پرداختیم. همراه با گروه های جهادی در مناطق حضور دارند و بارها مشاهده کرده ام که مردم از این حضور و خدمات رایگان شگفت زده و خوشحال می شوند.


acbfde41 f6b0 47d1 9a13 9c03dbb512db خبر خاکستری

فایز گفت: حضور امدادگران و یا یک فرد آگاه در روستاها که از مشکلات و بیماری های مردم منطقه مطلع است کمک می کند تا بیماران اولویت دار در اسرع وقت درمان شوند، داروها در کنار گروه های درمانی که به مناطق فقیرنشین اعزام می شوند. ، می تواند کمک زیادی به تشخیص سریع و قطعی و بهترین درمان ممکن بیماران کند.

این متخصص زنان همچنین گفت: درست است که برخورد جهادی با مردم منفعت مادی و کاری ندارد اما قرار گرفتن در مناطق محروم باعث می شود رنج و مشکلات مردم این مناطق را فراموش نکنیم و از یک سو با حضور ما، امید شکوفا می شود حضور در دل مردم بزرگترین مزیتی است که سفر جهادی به من داده است.

وی افزود: در سال 65 در جریان بمباران خرم آباد توسط نیروهای حزب بعث عراق در آن شهر حضور داشت و از همان سال ها برای تحقق آرزوی خود که گام برداشتن در جهت ثبات است تلاش می کرد. و کمک به انقلاب اسلامی و خدمت به صاحبان، من عامل اصلی انقلاب بودم و اینها مستضعفین هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید