ساعت: 14:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۸
کد خبر: 1793369
در پی هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش های سیل آسا و وقوع سیلاب در برخی مناطق، ستاد مدیریت بحران استان کهگیلویه به بهره برداری کامل رسید.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ؛ جلسه اضطراری مدیریت بحران و اقدامات پیشگیرانه از بارندگی های پیش رو ساعاتی پیش در استان کهگیلویه برگزار شد.
استاندار کهگیلویه مقابله با بحران را بر عهده همه دستگاه ها دانست و گفت: هیچ توجیهی از سوی دستگاه ها برای عدم ارائه خدمات در زمان بحران قابل قبول نیست و در همه این شرایط حضور همه دستگاه ها در کنار هم است.
دارا کریمی نژاد حضور مدیران در صحنه برای مقابله با بحران را ضروری دانست و افزود: حضور مدیران حوزه نقش مهمی در کاهش آسیب ها دارد و حمل و نقل جاده ای و جاده ای باید تمهیدات لازم مانند ماشین آلات و همه شهرداران دهدشت را در نظر بگیرند. و تمام ادارات برای جلوگیری از آبگرفتگی جاده ها، برای لایروبی خندق ها و کانال ها در شهر شما آماده هستند.
وی ارائه خدمات به تمامی دستگاه ها از دیشموک تا بخش مرکزی در زمان بحران را ضروری دانست و تصریح کرد: با توجه به اعلام هشدار مدیریت بحران در کشور و اعلام هشدار قرمز هوا به جز دستگاه های خدمات رسان، ظرفیت رسانه ها و سازمان های مردم نهاد برای آماده سازی مردم باید از آن استفاده کنند و امور عشایر شهرستان با هماهنگی و همکاری همه بخش ها و دهیاری ها به همه عشایر هشدار داده و سریعا مسیر و بستر رودخانه را تخلیه و احشام و علوفه را در محل امن نگهداری کنند.
کریمی نژاد ادامه داد: کارکنان نهاد باید به صورت 24 ساعته در اداره فعال باشند تا در مواقع بحرانی کمک کنند، سیل در آمادگی کامل رزمی است و امکانات، ادوات و تجهیزات راهسازی آماده حضور در مواقع بروز حوادث احتمالی است.
رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان کهگیلویه گفت: شرکت توزیع برق منطقه ای، ادارات گاز و مخابرات و سایر دستگاه های خدمات رسان از جمله آبرسانی شهری و روستایی باید آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه وقفه و حادثه این دستگاه ها را داشته باشند. در آماده باش کامل باشید
کریمی نژاد در پایان تاکید کرد: تمامی این اقدامات با هدف حفظ آمادگی برای مقابله با بحران های احتمالی است و شهروندان نگران این موضوع نباشند و تا چند روز آینده از نزدیک شدن به بستر رودخانه ها خودداری کنند.
عکس هایی از این دیدار:
انتهای پیام/