دستگیری یکی از متخلفین نظم و قانون در ساراس


ساعت: 10:56
تاریخ انتشار: 1401/03/15
کد خبر: 1843712

حق شناس گفت: یکی از اراذل و اوباش معروف شهرستان سرحس که مدتی است دچار مشکل شده بود در تور شناسایی و عملیاتی مرزبانان این شهرستان گرفتار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی حق شناس، دادستان و پاسدار سارا در گفت و گو با صبح توس گفت:

وی افزود: این شرور معروف با نام مستعار (ع) از چند سال پیش در برخی مناطق سرخس اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت کرده بود.

دادستان سارا گفت: همانطور که از ابتدای کار به مردم شریف شهرستان قول داده بودم اجازه بزرگ شدن اراذل و اوباش را نخواهیم داد و به اشد مجازات محکوم خواهند شد.

حق شناس گفت: با ادغام تمامی نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی شهرستان تحت رصد کامل اطلاعاتی و امنیتی قرار دارد و مانند گذشته گردن اهانت کنندگان به جان و مال و ناموس مردم را خواهیم شکست.

وی گفت: در مواردی که جرم و جنایت در سطح شهر رخ می دهد و اذهان مردم شریف را تشویش می کند، مردم باید مطمئن باشند که از ابتدا اقدامات لازم را انجام می دهیم و گاهی به دلیل مسائل امنیتی نمی توانیم به اطلاع عموم برسیم. قبلاً اعلام شده بود و اخیراً چندین بازداشت در شهر داشته ایم.

دادستان سارا و سپاه پاسداران گفت: دادستانی و همه نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی به مردم اطمینان می دهند که امنیت آنها خط قرمز ماست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید