دستگیری 4 سارق تلفن همراه در تهران


ساعت: 15:59
تاریخ انتشار: 1301/07/10
کد خبر: 1900697

معاون پلیس تهران از دستگیری 4 سارق تلفن همراه در تهران خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ «حمید خداوند» جانشین پلیس آگاهی تهران گفت: با ظهور دستگاه کپی موبایل در مرکز شهر تهران، موضوع در دستور کار تیم زبده کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.


وی افزود: در بررسی های اولیه کارآگاهان مشخص شد 4 سارق حرفه ای با 2 دستگاه موتورسیکلت قرمز رنگ در مکان های آرام و خلوت خیابان های تهران اقدام به کپی برداری از گوشی های تلفن همراه کردند.


جانشین افسر پلیس تهران افزود: کارآگاهان در گام نخست دریافتند سارقان حرفه ای با بررسی های میدانی و مشاهدات دقیق اطلاعاتی از تلفن همراه بسیاری از افراد در سطح شهر تهران کپی کرده و سپس موفق به شناسایی شدند. متهم.


این مقام ارشد انتظامی گفت: همین کافی بود تا کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران با استفاده از روش های نوین کشف جرم، مخفیگاه سارقان در جنوب تهران را شناسایی کنند.


معاون پلیس تهران گفت: در مرحله بعدی کارآگاهان با هماهنگی لازم با مراجع قضایی راهی مخفیگاه شدند و در عملیاتی پیچیده 4 متهم را دستگیر کردند.


وی افزود: در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان مشخص شد سارقان از 3 سال گذشته با تشکیل باندی اقدام به هک گوشی های تلفن همراه می کردند که در ادامه با 300 فقره گمشده شناسایی شدند.


این مقام ارشد انتظامی گفت: متهمان پس از انتقال به پایگاه هشتم پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر تشکیل باند سرقت و ساخت 300 دستگاه گوشی تلفن همراه در تهران اعتراف کردند.


سردار خداوند با بیان اینکه تعداد زیادی اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان کشف شد، خاطرنشان کرد: با صدور دستور قانونی از سوی مقامات قضایی، متهمان در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند. برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی به سایر مدعیان.

دیدگاهتان را بنویسید