دستیار زیدان سرمربی تیم محبوب ایران شد

روز جدید :

خبرگزاری تسنیم: سایت اسپانیایی «ریلوو» گزارش داد که داوید بتونی، سرمربی سابق تیم فوتبال رئال مادرید، هدایت تیم تراکتورسازی تبریز را بر عهده گرفته و به زودی به ایران می آید.

دستیار زیدان سرمربی تیم محبوب ایران شد

این سایت نوشت: «دیوید بتونی که بیشتر به عنوان دستیار زیدان در رئال مادرید شناخته می شود، پس از حضور در سیون سوئیس به عنوان سرمربی ادامه می دهد و سرمربی جدید تراکتورسازی خواهد بود.

البته ماجراجویی جدید بتونی به این معنا نیست که او دیگر با زیدان همکاری نخواهد کرد. با این حال، زمانی که اسطوره رئال مادرید او را به عنوان یکی از اعضای کادر فنی خود انتخاب کند، او آماده است دوباره به زیدان بپیوندد. بتونی پس از تجربه ای که در سوئیس به دست آورد، وارد لیگ برتر ایران شد.

کسانی که این مربی را از نزدیک می شناسند از او به عنوان یک استراتژیست و بسیار حرفه ای یاد می کنند و از تسلط او در سطح فنی یاد می کنند. تیم جدید بتونی، تراکتور، آخرین فصل لیگ ایران را در رده چهارم به پایان رساند. این تیم پاکو خمس را روی نیمکت خود دید. این مربی فرانسوی برای مدتی از زندگی خود در مادرید دور خواهد بود و به دنبال چالش های جدید خواهد بود. کسی که همیشه منتظر زیدان است.”

تنها دوره سرمربیگری بتونی با تیم سوئیسی سیون بود که در 10 بازی سوپرلیگ سوئیس 6 شکست را متحمل شد و دو بار طعم پیروزی را چشید. این مربی فرانسوی در هر دو دوره دستیار زین الدین زیدان در رئال مادرید بود.