دستیار سابق یحیی ستاره پرسپولیس را از سپاهان هایک لگد می زند؟

دستیار سابق یحیی ستاره پرسپولیس را از سپاهان هایک لگد می زند؟

یکی از بازیکنانی که قراردادش با پرسپولیس در پایان لیگ بیست و یکم به پایان رسید، محمد شریفی، هافبک دفاعی جوان این تیم بود. محمد که در نیم فصل به ترکیب اصلی پرسپولیس رسید و نمایش های خوبی داشت، پس از مصدومیت از ناحیه کتف نتوانست خود را به کادرفنی پرسپولیس تحمیل کند و بیشتر روی نیمکت بود.

با این حال شریفی در آخرین دیدار فصل و در دیدار مقابل فجر بار دیگر در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت و عملکرد او مورد استقبال کادرفنی این تیم قرار گرفت. شریفی که چند سال پیش یکی از بهترین استعدادهای جهان بود، نشان داد که آینده خوبی دارد هرچند کمتر در پرسپولیس بازی می کند.

این مشکل یحیی گل محمدی را بر آن داشت تا به این بازیکن برای ماندن در تیمش چراغ سبز نشان دهد و از محمد بخواهد برای تمدید قرارداد به باشگاه برود. شریفی همچنین دو بار با مدیران پرسپولیس مذاکره کرد اما دو طرف برای ادامه همکاری به توافق نرسیدند و محمد پنجشنبه شب در پستی اینستاگرامی از پرسپولیس خداحافظی کرد تا لقب جدایی جدید این تیم را بگیرد.

نکته جالب در تاریخ این است که آخرین پیشنهاد پرسپولیس به شریفی تنها 3 میلیارد بوده که باعث تعجب شریفی نیز شده است. شریفی چند روز قبل و بعد از رد پیشنهاد تراکتورسازی و توافق نهایی با اردو وارد مذاکره شد.

دیدگاهتان را بنویسید