ستاره استقلال به شانس طلایی لگد می زند!

ستاره استقلال به شانس طلایی لگد می زند!

نگاهی به عملکرد مهدی کایدی، مهاجم ناخوانده استقلال در اردوی قبلی تیم ملی در فروردین ماه نشان می دهد که این بازیکن در ماه های اخیر رشد چشمگیری داشته است.

کایدی با زدن 8 گل (در نیم فصل دوم)، ارسال چند پاس گل و گرفتن چند پنالتی برای هم تیمی هایش در آن ماه ها، جای خود را در تیم ملی تثبیت کرد و اطرافیان امیر کلانویی خبر دعوت برای این کار را شنیدند. مهاجم بوشهری برای اردو.بعد به تیم ملی می دهند.

در همان زمان صالح حردانی مدافع راست تیم استقلال خوزستان نیز یکی از دعوت شدگان به اردوی تیم ملی در تابستان 1401 بود.بازیکنی که پس از پشت خط ماندن در استقلال. و در جام جهانی توسط کی روش به اردو دعوت نشد، از ساپینتو انتقاد کرد و او را مانعی برای پیشرفت خود دانست. این مدافع کوچک حالا این فرصت طلایی را پیدا کرده تا با مصدومیت یامگا خودش را ثابت کند. فرصت کوتاهی که می تواند تا 2 مسابقه بعدی و بازگشت یاماگا تمام شود.

مروری بر نظرات کارشناسان و هواداران فوتبال در روزهای اخیر پس از دیدار مقابل پرسپولیس، پارس جنوبی جم و به خصوص صنعت نفت آبادان نشان می دهد که تصویر کلی این بازیکن و عملکردش در این سه دیدار چندان راضی کننده نیست.

صالح حردانی در شرایطی قرار دارد که با درخشش در دفاع راست استقلال می تواند به خوبی و خیلی سریع خود را در اردوی تیم ملی تثبیت کند اما می تواند به راحتی به شانس طلایی خود ضربه بزند و دوباره در ترکیب امیر کالا جا بیفتد. قصد شرکت در اردوی خرداد ماه تیم ملی را ندارد.

لازم به ذکر است؛ دیدار استقلال مقابل مس رفسنجان می تواند فرصت خوبی برای صالح حردانی باشد تا تیم ملی خود را دوباره به دست آورد. هر چند قطعا برای او بسیار سخت است.

دیدگاهتان را بنویسید