ساعت: 10:08
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1821714
محمد امیدی گفت: آموزش مجازی از دوران تاجگذاری به شدت به مهارت های یادگیری و سوادآموزی دانش آموزان به ویژه در مقطع ابتدایی آسیب وارد کرده است.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد امیدی معلم کرجی در گفتگو با خبرنگار تیتریک با ابراز خوشحالی از افتتاح مدارس گفت: پس از دو سال و نیم مدارس استان همزمان با سراسر کشور باز شد و امید به استان بازگشت. شهر.”
وی ادامه داد: دانش آموزان با ورود به مدارس امید را در شهرستان زنده کرده اند و فضای بهار امسال با ورود دانش آموزان همراه بود.
امیدی افزود: متاسفانه فضای آموزش آنلاین به برخی مقاطع به ویژه در مقطع ابتدایی به بهترین شکل ممکن پاسخگو نیست.
وی گفت: دانش آموز دوم هنوز به نوشتن مسلط نیست و به آن سطح صعود کرده است و باید از صفر شروع کنیم.
وی گفت: ایران تنها کشوری بود که در دوران ولیعهد همه مشاغل در آن بازگشایی شد و مدارس در اولویت آخر بود و دانش آموزان به شدت آسیب دیدند.
امیدی در ادامه با بیان اینکه آموزش آنلاین در عصر تاج تنها جایگزین آموزش حضوری است، ادامه داد: این نوع یادگیری برای برخی دوره ها قابل استفاده است اما دوره اصلی به خصوص در مقطع ابتدایی بسیار حساس است و باید رو در رو یاد بگیرید، در غیر این صورت نتیجه رضایت بخشی نیست.
این معلم تاکید کرد: کلاس دوم ابتدایی را تدریس می کنم اما هر روز دو ساعت اضافه به دانش آموزان ابتدایی تدریس و تدریس می کنم.
وی افزود: از سوی دیگر دنیای مجازی خلاقیت دانش آموزان را گرفته و این دو سال کرونری کودکان را معتاد به تلفن همراه کرده است.
امیدی گفت: اتکای بیش از حد به تلفن همراه قدرت تحلیل را از دانش آموزان سلب می کند و در برخی موارد دانش آموز متعجب به سادگی به موضوع نگاه می کند و با فضای آموزشی بسیار بیگانه است.
وی گفت: والدین نیز از سواد پایین تحصیلی فرزندان خود بسیار ناراضی هستند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: دانش آموزان بازگشایی مدارس را خیلی خوب می پذیرند، اما باید چندین سال تلاش کنیم تا بچه ها به دوران طلایی تحصیل برگردند.
انتهای پیام/