دشمنان از ضربه زدن به مردم دریغ نمی کنند


ساعت: 13:37
تاریخ انتشار: 1380/02/14
کد خبر: 1839513

استاندار هرمزگان در حاشیه تشییع و تشییع پیکر این شهید بزرگوار:

دوستی با تاکید بر اینکه دشمنان امنیتی و اقتصادی ایران از ضربه زدن دریغ نمی کنند، گفت: پلیس مظلوم است و باید به امکانات مدرن مجهز شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; مهدی دوستی استاندار هرمزگان صبح امروز به همراه هزاران نفر از مردم مومن، ایثارگر و ولایتمدار بندرعباس در مراسم تشییع و تدفین شهید مدافع نظم و امنیت استان رضا احترامی حضور یافت و از وی تجلیل کرد. مقام والای این شهید عزیز

استاندار هرمزگان در حاشیه این مراسم که با شکوهی مثال زدنی در گلزار شهدای بندرعباس برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: امنیت اقتصادی.

وی افزود: اما نیروهای مسلح کشور به ویژه نیروی انتظامی در کنار مردم هستند و با نثار جان خود امنیت آنها را تضمین می کنند.

مهندس دوستی گفت: شهید احترامی از شهدایی است که توسط نیروی انتظامی در راه امنیت این نظام اسلامی تقدیم شد و این نیرو همواره بهترین فرزندان خود را برای حفاظت از مردم و تامین امنیت آنها تقدیم کرده است.

استاندار هرمزگان گفت: پلیس ما سرکوب شده است و این نیرو باید به امکانات روز مجهز شود چرا که دشمنان نیز همین کار را کرده اند که در این زمینه اقداماتی انجام شده و به زودی نتیجه آن را خواهیم دید.
گفتنی است شهید ستوان سوم رضا احترامی در عملیات مبارزه با قاچاق سوخت توسط قاچاقچیان به طرز ناجوانمردی به شهادت رسید.شهید احترامی دارای سه فرزند است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید