تاکتیک شکست خورده دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب


ساعت: 09:26
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1900925

دشمنان با انگیزه براندازی نظام دوباره وارد میدان شده اند و با توسل به شگردهای نافرجام دامن زدن به آتش قیام و حمایت سیاسی و رسانه ای از آن و شکافتن چشمه های خروشان تلاش می کنند ضربه نهایی را به انقلاب وارد کنند. از انقلاب


به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا; پس از درگذشت مهسا امینی موجی از اعتراضات در کشور به راه افتاد که دشمنان نظام و انقلاب بهترین بهانه را در اختیار برخی اراذل و اوباش حاضر در جلسات قرار دادند تا این اعتراضات را به سمت ایجاد اغتشاش، هرج و مرج و تعرض به جان مردم سوق دهند. و اموال. آنها دیگر نمی توانند اهداف شوم خود را در آشوب های خیابانی دنبال کنند و از فضای ایجاد شده برای تعرض به منافع کشور استفاده کنند.

ضدانقلاب بار دیگر با توسل به تاکتیک های ناکام شعله ور کردن اغتشاشات و حمایت سیاسی و رسانه ای از آن، تلاش کردند ضربه نهایی را به انقلاب وارد کنند، از این رو شبکه های ضد انقلاب از جمله شبکه هایی مانند ایران اینترنشنال، بنگاه بی بی سی نیوز و شبکه تلویزیونی من و تو برای پوشش اخبار این آشوب ها تلاش ویژه ای کردند.

البته قبلاً در پوشش جنبش سبز در سال 2088، گرانی در سال 2019 و افزایش قیمت بنزین در سال 2018 تلاش کرده بودند، اما به دلیل هوشیاری ملت شکست خوردند.

این بار دشمنان با انگیزه براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران وارد میدان شده اند و برای انقلاب ما از مادران بهتر شده اند و با استفاده از دست نشانده های داخلی خود و توسل به هرج و مرج و آشوب سعی در رسیدن به آرزوهای خود دارند. هرم مقاومت یعنی ایران و بهره گیری از بحران ایجاد شده برای رسیدن به اهداف شوم خود و تقسیم چشمه های پررونق انقلاب.

در این میان رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز موضع صریحی در خصوص حوادث اخیر داشتند و گفتند: این اغتشاشات برنامه ریزی شده بود و اگر ماجرای این دختر جوان نبود، بهانه دیگری برای ایجاد ناامنی و بی نظمی در کشور ایجاد می کرد. در اولین روز مهر امسال این اتفاقات توسط آمریکا، رژیم صهیونیستی و پیروان آنها مهندسی شده است. دغدغه اصلی آنها ایران قدرتمند و مستقل و پیشرفت کشور است. ملت ایران در این اتفاقات کاملاً قدرتمند به نظر می رسد و در آینده با جسارت وارد میدان خواهد شد.

به گفته وی، طراحی ها و اقدامات دشمنان باطن آنها را نشان می دهد. همان دشمنی که در اظهارات دیپلماتیک می گوید ما قصد نداریم به ایران حمله کنیم و نظام را تغییر دهیم، چنین نیت داخلی دارد و به دنبال توطئه برای ایجاد آشفتگی، از بین بردن امنیت کشور و برانگیختن کسانی است که می توانند با هیجانی هیجان زده شوند. .

حل مشکلات و انجام وظایف به خوبی امکان هرگونه موج سواری را از دشمن می گیرد

به گفته رئیس جمهور، دشمن از تلاش های انجام شده برای رفع نیازهای اولیه و پیشبرد کشور بدون هیچ گونه مصالحه ای خشمگین است و تلاش می کند به کشور آسیب برساند و آن را از دشمن می گیرد.

رئیس جمهور همچنین بر ضرورت خدمت خالصانه به مردم و رسیدگی به مشکلات آنان برای افزایش امید در کشور تاکید و خاطرنشان کرد: دولت مصمم است با خدمت رسانی شبانه روزی دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم ناکام بگذارد.

امروز جمعی از حقوقدانان و اساتید حقوق دانشگاه های سراسر کشور با صدور بیانیه ای ناآرامی های اخیر را محکوم کردند و خواستار برخورد قاطع و بی رحمانه و به موقع با اغتشاشگران و ناقضان نظم و امنیت عمومی و برخورد موثر با شایعه سازان شدند. ، اشاعه دهندگان دروغ و شورشیان و شناسایی و برخورد متناسب با محرک ها و عوامل خشونت خیابانی.

هر بار دشمن ضعیف تر از قبل می شود

به گفته سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه دشمن، وی با برنامه ریزی برای تضعیف انقلاب اسلامی، هر بار به بهانه ای وارد عمل می شود و با تمام توان از تمامی رسانه های مرتبط خود استفاده می کند و شبکه های آموزش دیده خود را نیز به صحنه می آورد. به عنوان دستگاه سیاسی از خود حمایت می کند و گروهی متوهم را جذب می کند که فکر می کند می تواند جلوی این انقلاب را بگیرد و اگر نمی تواند این کار را انجام دهد حداقل تصویری آشفته از ایران را به جهانیان منتقل کند تا موج روند جهانی اسلام را متوقف کند. انقلاب

معاون هماهنگ کننده سپاه یادآور شد: جالب است که دشمن از ناکامی های مکرر درس نمی گیرد و هر بار ضعیف تر از گذشته عمل می کند.

حزب اسلامی موتلفه در روزهای گذشته در بیانیه ای اعلام کرد: دشمنان شورشی که دو سال به بهانه مرگ یک زن ایرانی برای طراحی آن تلاش کردند. استکبار و استعمار در این شورش هماهنگ و هم زمان به صحنه آمدند و با شبهه افکنی، دروغ، تهمت به کشتن بدون دلیل و دلیل، خواهان قیام شدند و همراه با جنگ نرم روانی و فعالیت شبکه های مجازی متصل به هم. و عوامل داخلی، شورش ایجاد کردند

دیدگاهتان را بنویسید