با صبر مردم، دشمنان ایران در قیام های اخیر شکست خورده اند


ساعت: 14:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۲
کد خبر: 1903252

رئیس جمهور ضمن تشکر از همراهی صمیمانه مردم با دولت به ویژه در اجرای اصلاحات اقتصادی، گفت: دشمنان ایران در ناآرامی های اخیر تلاش کردند کشور را با مشکل مواجه کنند اما مردم با صبر و استقامت آنها را ناکام گذاشتند. در گذشته.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران امروز در دیدار مسئولان نظام و میهمانان خارجی شرکت کننده در همایش وحدت با رهبر معظم انقلاب اسلامی و پیش از بیانات مقام معظم رهبری در وی در سخنانی پیامبر اعظم را بزرگترین دعوت کننده بشریت به عدالت، عقلانیت، معنویت و اخلاق دانست و با برشمردن تلاش دشمنان نهضت نبوی برای کشتن شخص، شخصیت و دعوت پیامبر، افزود: امروز در تشكيل جبهه ضد اسلامي قبل از پيروان پيامبر، همين تلاشها در قالب تروريسم فرهنگي و اقتصادي در حال انجام است، اما مانند امروز نمي توانند مانع جهانشمول شدن نهضت نبوي شوند. نمی توانند ملت را از پایبندی به ارزش های پیامبر باز دارند.

وی علت بی مهری دشمن از ملت ایران را توسعه خیره کننده و همه جانبه آن دانست و خاطرنشان کرد: دبیرکل سازمان ملل متحد در سفر اخیر به نیویورک در یک نشست خصوصی عذرخواهی کرد و گفت که علیرغم تلاش های فراوان نتوانستم آن را بلند کنم. تحریم‌های مربوط به ویروس کرونا علیه ایران که وی در پاسخ گفت: ملت ایران همواره از تهدید و تحریم فرصت ایجاد کرده است و در مورد کرونا با فعال‌سازی شش مرکز تولید واکسن صادرکننده شدیم و امروز جزو اولین کشورهای دنیا هستند که با این بیماری کنار می آیند.

رئیس جمهور با اشاره به آمار پیشرفت علمی، رشد اقتصادی، کاهش تورم و افزایش تجارت و همکاری های بین المللی کشورمان، از همکاری صمیمانه مردم با دولت به ویژه در اجرای اصلاحات اقتصادی تشکر کرد و گفت: : ایران دشمنان در آشفتگی های اخیر نیز به دنبال ایجاد دردسر برای کشور بودند اما مردم با صبر و استقامت مانند گذشته آنها را ناکام گذاشتند.

رئیسی کتمان حقایق و گسترش جهل مدرن را از ترفندهای کنونی بدخواهان جهان اسلام برشمرد و افزود: راه مقابله با این شگرد، گسترش آگاهی در محور وحدت اسلامی و پرهیز از تفرقه است.

دیدگاهتان را بنویسید