دشمنان رویای تجزیه ایران اسلامی را به گور خواهند برد


ساعت: 16:20
تاریخ انتشار: 1401/07/14
کد خبر: 1901587

داور فوتبال کشورمان گفت: امروز ایران اسلامی با بیش از چهارده دهه سابقه در مقابل هر یاغی از دشمن سربلند و محکم ایستاده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد راهی داور لیگ اول فوتبال کشورمان در گفتگو با صبح زاگرس؛ وی درباره گستردگی فتنه جدید دشمن گفت: ببینید دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی شبانه روز در حال برنامه ریزی و توطئه هستند تا مانع پیشرفت و توسعه کشور ما شوند هر چند که جایگاه نظام سلطه در این کشور است. رو به زوال همراه با بیداری ملت های آزاده جهان که در این مورد می خواهد به بهانه حقوق بشر، شروع جنگ وحشیانه، تبلیغات رسانه ای، ترور و شورش و سایر روش های غیر انسانی، بتواند به خواسته های خود به اهداف خود برسد. فكر كردن.

وی افزود: از این رو استکبار جهانی در بحث قیام جدید از مدت ها قبل در حال برنامه ریزی برای قیام در کشور ما بوده و با کمک گروهک های تروریستی، منافقین و برخی جیره خواران داخلی سعی در اجرای این توطئه کردند، هرچند که دشمن از برخی افراد مشهور استفاده کرد و ورزشکاران به نوعی این شورش ها را سازماندهی کردند.

راهی تصریح کرد: البته باید توجه داشت که موضوع فتنه اولین بار نیست که دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی علیه کشور ما برنامه ریزی می کنند که هر بار با بصیرت و هوشیاری مردم ناکام مانده است. در برابر هرگونه مزاحمت دشمن

داور لیگ برتر فوتبال کشورمان ادامه داد: متأسفانه در قیام اخیر برخی از مسئولان، چهره ها، ورزشکاران و حتی برخی از نوجوانان و جوانان در زمین دشمن بازی کردند و به نوعی خود را به اشتباه انداختند و باید اعتراف کنیم. که در جهاد تبیین باید درست انجام شود.» ما کار نکردیم و اتفاقات اخیر نتیجه عدم موفقیت در جهاد تبیین است.

وی افزود: امروز رهبر معظم انقلاب با درایت نظاره گر نظام اسلامی هستند و هرگاه دشمن خطایی کند، حضرت آقا با روشنگری این توطئه را خنثی می کنند. امروز ملت بزرگ ایران اسلامی می داند که اگر امنیت کشور ما به خطر بیفتد.» در نتیجه عزت و ناموس ما به خطر می افتد.

راهی همچنین گفت: بنابراین فداکاری ها و جانفشانی های مدافعان امنیت بر هیچکس پوشیده نیست و ملت بزرگ ایران اسلامی همچنان با درایت و بصیرت در مقابل بحران ها و فتنه های دشمنان ایستادگی می کند چرا که جمهوری اسلامی آینده درخشانی دارد. پیشاپیش و دشمنان نیز رویای تجزیه ایران اسلامی را به گور خواهند برد.

داور لیگ برتر فوتبال کشورمان در پایان گفت: قطعا نقشه شوم دشمن برای تضعیف و ایجاد بی نظمی در کشور مانند گذشته با شکست مواجه خواهد شد اما امنیت و حاکمیت خط قرمز خداوند است. – ملت جویای ایران اسلامی و هر جریان، گروه و کسانی که اگر دشمن بخواهد در کشور ما چنین آشوبی ایجاد کند، مردم نیز قاطعانه برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید