دشمنان رویای ایران سکولار را به گور می برند


ساعت: 14:55
تاریخ انتشار: 1301/09/12
کد خبر: 1915385

جمعه از پاکدشت دارم می گوید آمریکا شیطان است و آیا می شود با شیطان مذاکره کرد؟ وی گفت: دشمنان رویای ایران سکولار را به گور می برند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام حسن زومی امام جمعه پاکدشت در گفت و گو با خبرنگار تهران نیوز، اظهار داشت: امام خمینی (ره) شناخت کافی از شخصیت های پیش از خود داشتند و بر اساس بینش و اندیشه ای که امام راحل داشتند، ترسیم کردند. آینده .

وی افزود: امام راحل به خوبی می‌دانست که انقلاب اسلامی دوستان و دشمنانی دارد و دشمنان به همان اندازه که دوستانشان به آن عشق می‌ورزند از انقلاب متنفرند، بنابراین امام خمینی (ره) می‌دانستند که دشمنان هرگز دست از دشمنی بر نمی‌دارند. انقلاب اسلامی را نخواهد گرفت

امام جمعه پاکدشت تصریح کرد: امام راحل آینده را پیشگویی کردند و متوجه شدند که دشمنان انقلاب اسلامی جلوی این انقلاب الهی را نخواهند گرفت و در صدد براندازی این نظام هستند زیرا دشمن مخالف اصل اسلام و خشنود از اسلام است. در ایران حکومت نمی کند.

عزومی بیان کرد: بنابراین امام راحل مطمئن بودند که در مسیر انقلاب اسلامی چالش ها و اختلالاتی وجود دارد، از این رو با پیروزی انقلاب اسلامی کارهای بزرگی در کشور انجام شد که حاصل برنامه ریزی دقیق و انجام شد. پیش بینی های امام خمینی (ره) امام راحل(ره) ارتش 20 میلیونی را راه اندازی و حمایت کرد و از سوی دیگر نهادهایی مانند کمیته امداد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و … را ایجاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: بسیج و سپاه در راستای صیانت از تمامیت ارضی کشور و پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی و معلم بسیجی، روحانی بسیجی، کارگر بسیجی، معلم بسیجی، دانش آموز بسیجی و… تاسیس شد. در لقب «بسیج»، شهید آوینی، شهید همت، شهید بهشتی و… می باشند. آنها ممکن است پاسدار نبودند، اما برای دفاع از کیان اسلام با دشمنان روبرو شدند.


امروز باید در مرحله مقابله با دشمن و دفاع از انقلاب اسلامی باشیم

امام جمعه پاکدشت به بیانات مقام معظم رهبری در اجلاس بسیج با عنوان «مسئله انقلاب اسلامی» مبنی بر اینکه «مذاکره با آمریکا مشکلی را حل نمی کند» اشاره کرد و ادامه داد: معظم له به تمام نکات جلسه بسیج اشاره کردند. که اظهارات او امیدوار کننده و دلگرم کننده است..

معصومی با بیان اینکه امروز همه باید در صحنه مقابله با دشمن و دفاع از انقلاب اسلامی باشیم، تاکید کرد: رهبر فرزانه انقلاب اطلاعات جامع و کاملی از کشورهای مختلف دنیا دارند و بر این اساس بیشترین اطلاعات را ارائه می کنند. تحلیل کامل و درست شرایط جهان، کسانی که می خواهند بیانات مقام معظم رهبری را بخشی از سخنان خود قرار دهند و به بیانات ایشان اشاره کنند که ایشان با تحلیلی منطقی خاطرنشان کردند: «مذاکره با آمریکا مشکلی را حل نمی کند. “

وی بیان کرد: امام خمینی (ره) آمریکا را شیطان بزرگ خطاب کردند، حال سوال این است که آیا می توان برای مذاکره با شیطان سر یک میز نشست؟ امروز توطئه آمریکا و غرب علیه جمهوری اسلامی زیاد شده و سپس دشمنان و برخی سیاستمداران داخلی درصدد مذاکره هستند.

امام جمعه پاکدشت توضیح داد: در آیه ۱۲۰ سوره مبارکه بقره آمده است: «وَلَن تَرضیٰ عَنکَ الیَهودُ وَلَا النَّصاریٰ حَتّیٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم ۗ قُل إِنَّ هُدَی اللَّهِ هُوَ الهُدیٰ ۗ وَلَئِنِ اتَّبَعتَ أَهواءَهُم بَعدَ الَّذی جاءَکَ مِنَ العِلمِ ۙ ما لَکَ مِنَ اللَّهِ مِن وَلِیٍّ وَلا نَصیرٍ این بدان معنی است که یهودیان و مسیحیان هرگز از شما راضی نخواهند شد، (تسلیم کامل در برابر خواسته های خود) پیروی از دین (تحریف) خود. بگو: هدایت شما تنها هدایت الهی است! و اگر پس از آگاه شدن از هوا و هوس آنان پیروی کنی، هیچ سرپرست و یاوری از جانب خداوند برای تو نخواهد بود».


پیشرفت های خیره کننده ایران در سایه استقلال حاصل شده است

عظومی تصریح کرد: دشمنان و برخی دوستان داخلی به دنبال این هستند که ایران را سکولار کنند و مردم ایران اسلام و انقلاب اسلامی را رها کنند، اما به اهداف شوم خود نخواهند رسید و این آرزو را به گور خواهند برد. اجبار آمریکا آیا آنها پیشروی کرده اند؟ محصولاتی که خودشان ساخته اند چیست؟

وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در حالی که امروز در عرصه‌های مختلف پیشرفت‌های باورنکردنی داشته و دستاوردهایی که حاصل تلاش علما و نخبگان خودش است، باید پول و امکانات موشکی، هسته‌ای و نظامی را در مقابل به دولت بدهد. دشمنان اسلام از جمله عربستان سعودی. آیا این مایه افتخار است که کدام محصول توسط دانشمندان سعودی تولید می شود؟

امام جمعه پاکدشت تصریح کرد: اما پیشرفت خارق العاده ایران حاصل تلاش نخبگان، علما و پزشکان این کشور و مایه مباهات و غرور ملی است، لذا هدف دشمنان ساختن ملت ایران است. قرآن و اسلام را رها کنید البته تا زمانی که این ملت با انقلاب و اسلام پشت سر ولایت بایستد و دشمنان نتوانند کوچکترین آسیبی به او وارد کنند.

مزومی افزود: تجربه نشان می دهد که اگر کشوری به قدرت مادی تکیه کند به تدریج هویت و فرهنگ خود را از دست می دهد و دشمنان به تدریج بر آن کشور حکومت می کنند و ملت ایران حاضر نیست از امام و رهبری، حکمت و اسلام دست بکشد. انقلاب به هر طریق.» آن را رها کنید

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید