دشمنان می دانند که هیچ امنیتی در اربیل عراق نخواهند داشت

ساعت: 10:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1784995

وی با اشاره به فعالیت برخی گروه های تروریستی در مناطق مرزی با کشورهای همسایه گفت: دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند کسانی که امنیت منطقه را تهدید می کنند حتی در اربیل نیز در امان نخواهند بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اروم نیوز ؛ نوعی مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی در دیدار با فعالان رسانه و شبکه های اجتماعی آذربایجان غربی در ارتباط با کار با اراذل و اوباش و تخریب کنندگان امنیت عمومی استان گفت: امنیت کامل در نقاط صفر مرزی برقرار است. من از همین تریبون اعلام می کنم برای کسانی که قصد تضعیف امنیت کشور و آزار مردم را دارند جهنم می کنیم.

وی افزود: اگرچه شرایط جغرافیایی منطقه این نقطه از ایران اسلامی را یکی از استان های حساس می داند اما امنیت و همزیستی اقوام و طوایف مختلف در کنار هم شرایط را برای سرمایه گذاری در این منطقه فراهم کرده است.

وی گفت: نیروهای امنیتی و نظامی با هوشیاری تمام کوچکترین تحرکات ضدامنیتی را شناسایی کرده و استان را در یکی از بهترین شرایط برای سرمایه گذاری قرار داده اند.

وی با اشاره به حضور اخیر خود در منطقه چسمه ثریا و نقطه صفر مرزی شهرستان ماکو، گفت: از نزدیک در این منطقه حضور یافت و بازدیدهای لازم انجام شد. باید بگوییم که امنیت کامل در این منطقه وجود دارد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) از تصرف 34 هزار هکتار از اراضی آذربایجان غربی در سال جاری جلوگیری شد.

وی با اشاره به نظارت بیشتر بر این رشته ورزشی در آذربایجان غربی گفت: ورزش در روستاها نیاز به مدیریت دارد و مسائل مطرح شده در این حوزه باید با نظارت بیشتر مورد توجه قرار گیرد. هر مدیر یا مامور امنیتی در دستگاه های اجرایی که در امر انتصابات دخالت کند تخلف می کند و با این افراد به شدت برخورد می شود.

وی ادامه داد: برخلاف شنیده ها از مدیران حراست در انتصابات جدید استفاده نمی شود و ما نیز مخالف این موضوع هستیم و این موضوع را نیز اعلام کرده ایم.

به گفته این مقام مسئول کاهش 80 درصدی گروگانگیری در آذربایجان غربی، سرکوب شبکه کلاهبرداری املاک و سرکوب شبکه جعلی مدارک از دیگر اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) در آذربایجان غربی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید