حامیان امنیتی عرصه را در برابر شورشیان دست خالی ترک نخواهند کرد


ساعت: 11:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912336

شهادت این شهدای والامقام نشان داد که هر چند شورشیان، بسیجیان، پاسداران و افسران فرج مسلح بودند، اما صحنه حفظ امنیت کشور را دست خالی ترک نکردند و حتی اگر دستشان خالی بود، با دشمن روبرو می شدند. دشمن فریبکار، دشمن قسم خورده و دشمن مزدوران مقاومت خواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ دو روز پیش در اثر حمله تروریستی در بحبوحه ناآرامی های شهر اصفهان، سه تن از نیروهای امنیتی به نام های سرهنگ شهید اسماعیل چراغی از فرماندهی انتظامی ویژه استان اصفهان، شهید بسیجی محسن حمیدی و شهید بسیجی محمدحسین به شهادت رسیدند. کریمی.

این سه شهید بزرگوار با رگبار تفنگ به خیل شهدا پیوستند که برای حفظ نظم و امنیت، برقراری آرامش در شهر، رسیدگی به اموال مردم و ایجاد محیطی امن برای تردد مردم در سطح شهر آمده بودند.

قاتلان این شهدا با حمله به زنان باحجاب و بیرون کشیدن چادر از سرشان در سراسر کشور شعار زنان و آزادی سر می دهند. آنها ضمن سردادن شعارهای “مرد و میهن” ده ها مرد حافظ امنیت کشور را به قتل رساندند و شماری از افرادی را که مسئول امنیت کشور بودند به فجیع ترین شکل ممکن شکنجه و مورد حمله قرار دادند. و کشته شدند و در نهایت شعار آبادی سر دادند که میلیاردها تومان به جامعه و اموال خصوصی مردم آسیب وارد شد و زیرساخت های شهر را ویران کرد.

بسیجیانی که امروز در خیابان ایستاده‌اند و دست خالی در برابر جانوران داعش می‌ایستند، نه غرامت فداکاری‌هایشان را می‌دهند و نه تضمینی برای حفظ جانشان از دست این قاتلان دارند، بلکه آمده‌اند تا امنیت و آرامش را حفظ کنند. مردمی که در آن روزها کردند، مدافعان مقدس دین، ناموس و وطن که در مقابل رژیم بعث عراق ایستادند خون خود را ریختند و نگذاشتند آب در دل مردم کشور یا مثل همه به هم بخورد. در این سال ها که همه جا سیل و زلزله بود، در حالی که همه مردم به مناطق دوردست می رفتند به مناطق آسیب دیده می شتافتند و به کمک زلزله زدگان و سیلاب ها می آمدند یا مانند همه این سال ها در ایام نوروز اوقات فراغت خود را فدا می کردند. یا تعطیلات تابستانی برای ساخت و توسعه مناطق محروم در قالب اردوگاه های سازندگی و جهاد کردند.

هر سه شهید اصفهانی از نیروهای آموزش دیده بودند و اگر این جنگ مسلحانه بود و اسلحه در دست داشتند، مسلماً از قاتلان بی رحم و داعش برتری داشتند، اما از آنجایی که در بین شورشیان عده ای نیز کشته شدند. با جنگ و تهاجم ترکیب دشمن اشتباه کرد و امروز در صفوف یاغیان در خیابان هستند باید از آنها مماشات کرد و این همان ارزش هایی است که در دین عشق و محبت یعنی اسلام آمده است. در حالی که در سایر کشورها و مدارس دینی با بروز شورش و ناامنی، دیگر کسی به این نکات فکر نمی کند و سعی می کنند به سخت ترین شکل ممکن، اغتشاشگران را مهار کنند.

گرچه این خونهای بیگناه به هدر نرفته و تأثیری چندبرابر خواهد داشت که این سه شهید با دست خالی در برابر جانوران مزاحم یعنی حفظ امنیت کشور و حفظ این نظام مقدس اسلامی به خیابان ها آمدند. جمهوری و تحقیر و تحقیر کسانی که این روزها مدافعان مظلوم امنیت کشور را به شهادت می‌رسانند، نمی‌دانند که با شکنجه هر انسانی، نظام نظام آفرینش پایه‌های جمهوری اسلامی را مستحکم می‌کند.

شهادت این شهدای والامقام نشان داد که هر چند شورشیان، بسیجیان، پاسداران و افسران فرج مسلح بودند، اما صحنه حفظ امنیت کشور را دست خالی ترک نکردند و حتی اگر دستشان خالی بود، با دشمن روبرو می شدند. دشمن فریبکار، دشمن قسم خورده و دشمن مزدوران مقاومت خواهند کرد. و این در حالی است که تا کنون نه تنها همه قدرت های فرجه و سپاه و بسیج به میدان نیامده اند، بلکه هنوز نیازی به حضور لشکر مقتدر، این ولایت مداران و حق نیست.

گفتنی است که این شهادت ها انگیزه و روحیه مدافعان نظم و امنیت کشور را چند برابر خواهد کرد و ایمان آنان را برای پاسداری از ایران مقتدر و نظام مقدس جمهوری اسلامی که انشاءالله خواهد بود. زمینه ساز ظهور منجی جهان و آن منجی بشریت از دست ظالم شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید