پیروزی رزمندگان دفاع مقدس با دست خالی در برابر دشمن بعثی به دست آمد


ساعت: 12:35
تاریخ انتشار: 07/07/1401
کد خبر: 1900100

گلاب زاده گفت: ما مردم ایران خون همه شهدا و رزمندگانی را مدیون جانفشانی خود هستیم که با دشمن بعث ایستادند و تا بن دندان مسلح شدند و به نام ایرانی به پیروزی رسیدند. ملت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محمدعلی گلاب زاده در گفتگو با را آرمان; وی با اشاره به چهل و دومین سالگرد پاسداشت دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور آن روزهایی است که نظام جمهوری اسلامی با وجود تبعید و مظلومیت تا بن دندان مسلح بود.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی زمانی تأسیس شد که ارتش هنوز وضعیت مشخصی نداشت، سپاه در آن زمان به انسجام امروزی دست پیدا نکرد، نیروهای بسیجی که بعداً تشکیل شد و همان نیروهای بسیجی که خط شکنی کردند هنوز هستند. نه

این مورخ کرمانی با بیان اینکه در آن زمان مردم از روزهای مبارزه با حکومت خسته شده بودند، ادامه داد: در چنین شرایطی صدای جنگ توسط صدام بلند شد و آتش جنگ همه جا را فرا گرفت.

گلاب زاده تصریح کرد: جنگ از جنوب کشور شروع شد؛ اما تاثیر این جنگ بر ارکان کشور همان چیزی بود که از آن زمان به یاد دارم، ما در آن روزها وحدت عجیبی را در جامعه خود مشاهده می کردیم.

مورخ کرمانی با بیان اینکه در آن زمان پیر و جوان، زن و مرد همه به یکدیگر کمک می کردند تا بتوانند در گروه های مختلف به نیروهای جنگی کمک کنند، تصریح کرد: شخصیت مردم در آن زمان به گونه ای بود که هرکس هر کاری از دستش بر می آمد انجام می داد و با همان وحدتی که با هم توانستیم بر آن غلبه کنیم.


گلاب زاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی افزود: این قهرمان از روزهای اول جنگ لباس رزم به تن داشت و سایر رزمندگانی که پابرهنه و لباس نامناسب به تن داشتند با دستان خالی به این پیروزی برای کشور دست یافتند. .

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما ملت ایران خون همه شهدا و رزمندگانی را مدیون جانفشانی خود هستیم که قد علم کردند و تا بن دندان با دشمن بعثی جنگیدند و به نام ملت ایران به پیروزی رسیدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید