دشمن به دنبال القای ناکارآمدی نظام است / تنها سلاح رزمندگان در دفاع مقدس از ایمان و ایثار


ساعت: 17:18
تاریخ انتشار: 1401/03/07
کد خبر: 1842148

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن در صدد الهام بخشیدن به افکار عمومی است، نظام اسلامی را ناکارآمد دانست و گفت: تنها سلاح رزمندگان در حراست مقدس، ایمان و ایثار بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وی در گفت و گو با صبح زاگرس، عضو کمیسیون و شوراهای امور داخلی کشور، تصرف خرمشهر را یکی از روزهای تاریخی کشور دانست و هرگز از تقویم مبارزات اسلامی ایران پاک نخواهد شد. او مسلح بود و مهمترین عامل پیروزی در خرمشهر پس از عنایت الهی، اتحاد و همدلی نیروها و ایثار و همبستگی رزمندگان اسلام بود.

محمد حسن آصفری با اشاره به نبردهای بی بدیل رزمندگان اسلام که با دست خالی، سلاح ایمان و فداکاری در مقابل دشمن بعثی ایستادگی کردند و از ارزش ها، مملکت و ناموس خود دفاع کردند، افزود: دشمنان اسلام و قرآن پس از انقلاب پیروزی اسلامی آنها برای ضربه زدن به بخشهای کلیدی انقلاب بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار انجام دادند.



وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس 37 کشور به کمک عراق آمده اند، خاطرنشان کرد: در این جنگ نابرابر، مدرن ترین سلاح ایران تفنگ جی 3 است و به دلیل کمبود سلاح، تجهیزات و زیرساخت ها، رژیم بعث موشکی به سمت این کشور شلیک کرد. عراق.



آصفری با اشاره به اینکه نظام سلطه در تلاش است انقلاب را در اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان ناکارآمد معرفی کند که انقلاب اسلامی هیچ کاری برای کشور نکرده است، خاطرنشان کرد: مسئولان نظام موظفند در مقابل توطئه‌های دستاوردهای دشمن ایستادگی کنند. از اقدامات انجام شده در چهار دهه انقلاب برای مردم و نسل جوان بگویید.



سخنگوی اراک، کمیجان و هنداب با بیان اینکه افرادی که در پیروزی در جنگ نقش داشتند، روز به روز از قطار متحرک انقلاب پیاده می شدند، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند انقلابی بودن خوب است اما چیزها را ببینی و این را ببینی. انقلابی ماندن مهم است.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید