مردم عراق در برابر جنایت ترور فرماندهان پیروزی سکوت نخواهند کرد

ساعت: 11:56
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1795435

عراقی ها در آستانه سالگرد شهادت سرداران پیروز حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس از مجاهدت های این دو شهید تجلیل کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مختار الموسوی، سخنگوی ائتلاف فتح عراق گفت: ضعف دولت دلیل سکوت در برابر جنایات آمریکا علیه دو شهید بزرگوار ابومهدی المهندس و قاسم سلیمانی است.

وی افزود: مردم عراق با وجود سکوت دولت این جنایت را فراموش نخواهند کرد.

سعید بتوش، رهبر حزب عز التکدام گفت: فداکاری فرماندهان پیروز برای آزادسازی مناطق عراق از لوث داعش به این امر کمک کرده است.

وی افزود: ایزدی ها قدردان فرماندهان پیروز هستند که جان خود را برای آزادسازی شنگال از دست داعش فدا کردند.

بطوش گفت: در دومین سالگرد شهادت سرداران پیروز باید روند تحقیقات در این خصوص مشخص و نتایج آن به طور کامل مشخص شود تا عاملان واقعی و خیانتکاران مورد بازجویی و مجازات قرار گیرند. “

دیروز هادی العامری رهبر ائتلاف فتح عراق خواستار تظاهرات گسترده مردمی در سالگرد شهادت سرداران پیروز حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس شد.

وی اعلام کرد: شنبه آینده سالگرد سرداران فاتح است و تظاهرات برگزار می شود. امیدواریم مردم بغداد و عراق در گردهمایی و گرامیداشت سالگرد شهادت سرداران بزرگ جبهه مقاومت ابومهدی المهندس و سردار حاج قاسم سلیمانی حضور پررنگی داشته باشند.

العامری ادامه داد: این شهدا بر گردن ما حق بزرگی دارند و به همین دلیل باید قدردان آنها باشیم و پرشور و گسترده در مراسم بزرگداشت آنها شرکت کنیم.

بامداد 13 آذرماه 1388، سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، ابومهدی المهندس جانشین فرمانده حشدالشعبی و یارانش در حمله موشکی به این منطقه به شهادت رسیدند. فرودگاه بغداد..

در پی حمله تروریستی ارتش آمریکا به خودروی سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان در فرودگاه بغداد که منجر به شهادت همه آنان شد، جمهوری اسلامی ایران با حضور در پایگاه عین الاسد راهی پایگاه عین الاسد شد. یک موشک در صبح چهارشنبه

انتهای پیام/
منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید