دشمن با جنگ شناختی/تضاد حقوق بشر آمریکایی و غربی می خواهد حقیقت را از بین ببرد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; استفاده از تحریم ها برای تحت فشار قرار دادن کشورهایی که از نظر سیاسی مستقل و مخالف رویه های بین المللی آمریکا و غرب هستند، ده ها سال است که ادامه دارد و منجر به نقض آشکار حقوق بشر در سطوح مختلف شده است.

یکی از مواردی که آمریکا با تحریم های ظالمانه و همکاری کشورهای غربی نقض کرده است، نقض حق سلامت و تندرستی است.در رابطه با نقض حق سلامت و اقدامات آمریکا در این زمینه. مرگ بیماران مظلوم ای بی یا پروایی را می توان یکی از صدها پیامد تحریم های ظالمانه آمریکا دانست.

اقدامات ضد حقوق بشر آمریکایی ها و غربی ها مشکل جدیدی نیست و شهادت بیش از 13 هزار نفر و مجروح شدن بیش از 100 هزار نفر در نتیجه استفاده از سلاح های شیمیایی تولید شده توسط کشورهای غربی و نقض گسترده حقوق مردم ایران ملت ایران در نتیجه تحریم های ظالمانه و غیرقانونی تنها چند نمونه است.

اکنون در رویدادهای اخیر غربی ها و آمریکایی ها با سابقه سیاه حقوق بشر به ویژه در قبال ملت ایران مدعی حمایت از حقوق بشر و زنان در ایران و در اقدامات نمادین و متقلبانه از جمله نمایش پرچم ایران در آبشار نیاگارا هستند. دارند حمایت می کنند ایران را از مردم می گیرند تا زمانی که تناقضات و استانداردهای دوگانه آنها به هیچ وجه قابل توجیه نباشد.


دشمن با جنگ شناختی می خواهد حقیقت را از بین ببرد/ تضاد حقوق بشر آمریکایی و غربی

در همین راستا محمدجواد یاری، کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی در گفتگو با دیار آفتاب; وی تصریح کرد: هرکسی که کمترین ذکاوت سیاسی و دانش تاریخی داشته باشد به راحتی می تواند تضادهای آمریکا و غرب در مسائل حقوق بشری را درک کند، اما امپراتوری رسانه ای دشمن همواره باعث تحریف حقایق و تسلط بر روایت های کذب با دامنه وسیع شناختی شده است. جنگ

وی افزود: غربی ها در ایجاد موضوعاتی مانند موضوع اخیر و فوت خانم امینی که روی این موضوع کار کردند استاد هستند و با توجه به اینکه متاسفانه سطح سواد رسانه ای در بین عوام پایین است می توانند حقیقت را در حاشیه قرار دهند. جنگ روایات و انتشار روایت دروغ آنها

یاری تصریح کرد: در تابستان 2021، 1646 نفر در خیابان های آمریکا کشته شدند، اما هیچ اتفاقی نیفتاد، اما می توانند با استفاده از جادوی رسانه ها، حقیقت را نادرست و دروغ را درست جلوه دهند.

این کارشناس سیاسی اذعان داشت: کیست که نداند آمریکایی ها در دو دهه اخیر و حتی پس از آن 8 میلیون نفر را در منطقه خاورمیانه کشته اند که نمونه آن در سوریه، عراق، افغانستان و یمن اما امپراتوری رسانه ای پیش روی ماست. غرب و آمریکا واقعیت را پنهان می کند

وی تاکید کرد: در بحث های اخیر یک موضوع اساسی وجود دارد و هیچکس نمی تواند عقلاً تصور کند که غرب و آمریکا نگران مرگ یک زن یا حقوق زن هستند.

این استاد دانشگاه ادامه داد: آمریکایی هایی که در بوسنی و هرزگوین روی جنین زنان باردار قمار کردند و با خنجر بیرون آوردند، حالا چگونه می توانند حقوق زنان را مطالبه کنند؟

این تحلیلگر سیاسی گفت: آمریکایی ها در 300 سال گذشته 120 میلیون سرخپوست را به 250 هزار نفر رسانده اند و خودشان هم اعتراف می کنند که ما آنها را کشتیم.

یاری تصریح کرد: در روزهای اخیر 30 دختر مظلوم در افغانستان بر اثر اقدامات داعش و آمریکایی ها کشته شدند اما به آنها گفته نشد اما با امپراطوری رسانه ای خود با 60 هزار اکانت و ربات هایشان به حدی می رسند. به 180 میلیون هشتگ بزنید.

وی خاطرنشان کرد: اشک تمساح‌هایی که امروز آمریکایی‌ها و غربی‌ها برای ملت ایران می‌ریزند تنها یک دلیل دارد و آن اینکه دشمن رو به افول است و بهترین استراتژیست‌های دنیا تشخیص می‌دهند که نظم تک قطبی به رهبری آمریکا رو به پایان است و نظم و هندسه جهان در حال تغییر است با اقدامات ایران، روسیه و چین در حال شکل گیری است.

این استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه ایران بازیگر اصلی این انحطاط برای آمریکا است، افزود: آمریکایی ها قادر به مهار ایران نیستند، بنابراین آخرین برنامه آنها فعال کردن شکاف های قومی، مذهبی و جنسیتی با تحریک افکار عمومی و انتشار اخبار کذب است.

یاری گفت: آمریکایی ها به دنبال جلوگیری از حرکت سه کشور بزرگی هستند که روند جهانی را به سمت نظم چندقطبی تغییر می دهند، بنابراین ناآرامی های اخیر در ایران یا تحریک اوکراین برای پیوستن به ناتو برای مشارکت روسیه در جنگ نیز می تواند حساسیت هایی را در تایوان ایجاد کند. تجزیه و تحلیل شود تا چین را به حمله و درگیری در این موضوع تحریک کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید