در جنگ شناختی، دشمن به دنبال این است که اصل نظام را با منافع مردم در تضاد قرار دهد


ساعت: 16:12
تاریخ انتشار: 25.08.1401
کد خبر: 1911496

مسئول نمایندگی ولی قانونی در سپاه حضرت رسول اکرم (ص):

حجت الاسلام شمس الله جلیلیان گفت: دشمن در جنگ شناختی به دنبال این است که اصل نظام اسلامی را بر خلاف مصالح و معیشت مردم جلوه دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان چهارشنبه امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کرمانشاه که امروز در استان کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر اینکه خدمت به مردم یکی از بهترین هاست، اظهار داشت: راه‌های مقابله با دشمنان گفت: در فتنه‌های اخیر شاهد بودیم که راهبرد دشمن در این شرایط جنگ ترکیبی و فشار حداکثری است.

رئیس نمایندگی ولی فقیه در سپاه پیامبر(ص) افزود: دشمن در جنگ شناختی به دنبال این است که اصل نظام اسلامی را با مصالح و معیشت مردم در تضاد قرار دهد، آن را ناکارآمد نشان دهد، ضعف ها را افزایش دهد. و به طور کلی تصویری نادرست از نظام اسلامی ایجاد کنید.این با واقعیت های کشور است و هدف تغییر باورها با تطهیر رژیم منحوس پهلوی، از بین بردن امید در مردم، حمله به امام و شصت، حمله به مردم است. استان، تخریب دستاوردهای انقلاب، زیر سوال بردن استقلال نظام و…

این مسئول با انتقاد از اینکه رسانه ها نباید در خاک دشمن بازی کنند، خاطرنشان کرد: راه حل این وضعیت امر به معروف و نهی از منکر و به عبارتی جهاد تبیینی است که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه بوده است. کسانی که به عنوان خادمان جهاد تباین وارد میدان شدند، باید ثابت قدم باشند و با ایمان راسخ و توجه ویژه در این عرصه گام بردارند.

حجت الاسلام جلیلیان تصریح کرد: باید در مدارس و دانشگاه ها روشنگری شود و خدمات نظام تبیین شود.

این وزیر با اشاره به اینکه متأسفانه تفکر غربی حاکم بر کشور در گذشته جامعه را با مشکل مواجه کرده است، گفت: باید بدانیم که اگر به راهی که می رویم اعتماد قلبی داشته باشیم، خدا قید بند است و باید عیب ها را بپذیریم. و کمبودها .

وی با بیان اینکه دشمن با تمام توان برای حمله به انقلاب به میدان آمده است، گفت: باید حرکت را بر مبنای ثروت آفرینی، علم و آگاهی، اولویت بندی و هنرمندی در امر به معروف و نهی از منکر قرار دهیم.

حجت الاسلام جلیلیان گفت: متأسفانه ما در حوزه مسائل مردمی به عنوان یک جبهه عمل نمی کنیم و عملکرد ما جزیره ای است که باید تقویت شود و انشاءالله همه در کنار هم در یک مسیر گام برمی داریم. میدان اعتلای انقلاب اسلامی».


2d924c82 654b 4bb4 8d5c 25546e6e3b20 خبر خاکستری




ما با جعل هویت افراد مشهور خوب عمل نکردیم

به گزارش مرصاد نیوز، حجت الاسلام محسن مفید امروز چهارشنبه در جلسه شورای رفاه که در استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: باید مفهوم امر به معروف و نهی از منکر را به گونه ای در جامعه پیاده کنیم که نتیجه مطلوب در بیایید جامعه را ببینیم.

وی افزود: ما در نمایندگی افراد مشهور خوب عمل نکردیم و اقدامات انجام شده را به خوبی نمایندگی نکردیم، حتی گاهی اوقات خودمان هم از خوبی های ذاتی این افراد مشهور آگاه نبودیم.

رئیس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه گفت: امروز اگر بخواهیم چیزی را در اولویت قرار دهیم که مخاطبان ما را به چیزهای دیگر سوق دهد، خدمت صادقانه به مردم است و باید برای رفع مشکلات گام برداریم. افراد در هر زمینه

وی با تاکید بر اینکه مردم بدانند ما به دنبال رفع مشکلات آنها هستیم، ادامه داد: اگر کارکنان هر سازمانی به حل مشکلات مردم توجه کنند بسیاری از مشکلات حل می شود.

حجت الاسلام مفید با اشاره به نقش خانواده ها در تربیت فرزندان گفت: خانواده جایگاه مرجعی برای فرزندان دارد و باید اطلاع رسانی به خانواده ها در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه آنچه مقام معظم رهبری در مراحل پنج گانه انقلاب اسلامی فرمودند باید محقق شود، گفت: مرحله دوم این امر تحقق دولت اسلامی است و در این راستا باید برای رهبری و اجرای آرمان ها تلاش کنیم. انقلاب و اسلام

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید