دشمن هنوز آنجاست، او فقط تاکتیک خود را تغییر داد


ساعت: 10:41
تاریخ انتشار: 31.06.1401
کد خبر: 1898969

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اولین درس و درس دفاع مقدس این است که بدانیم دشمن همیشه حضور دارد و فقط تاکتیک خود را تغییر داده است اما باید هوشیار و در صحنه باشیم و زیرکی خود را حفظ کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری صبح امروز در مراسم رژه حماسی و نمایش اقتدار نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بیش از سه دهه از پایان دفاع مقدس می گذرد و امروز در اینجا جمع شده ایم. به آن روزهای حماسی، خون و یاد شهدای گلگون کفن. ما به کشور، چهارمحال و بختیاری افتخار می کنیم.

وی با بیان اینکه 31 شهریور آغاز جنگ تحمیلی رژیم بعث است که با زیاده خواهی این رژیم بر ملت ایران تحمیل شد، تصریح کرد: حفظ مقدس بسیاری از ذخایر برای ما نشانه استرس است. “

حیدری بیان کرد: اولین درس و درس دفاع مقدس این است که بدانیم دشمن همیشه حضور دارد و فقط تاکتیک خود را تغییر داده است اما باید هوشیار باشیم و در صحنه باشیم و بصیرت خود را حفظ کنیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری ایستادن با کمترین امکانات در سخت ترین شرایط همراه با استقامت و ایمان را درس دوم در این مسیر خواند و خاطرنشان کرد: در زمان جنگ ائتلاف بین المللی تشکیل شد و شرق و غرب در برابر انقلاب اسلامی تجهیز شدند. ایران، اما با وجود نابرابری جنگ و فرصت ها، با ایمان، اعتماد و بصیرت رزمندگان ایستادگی کرد و حتی یک نقطه از خاک ایران به دست دشمن نیفتاد.

وی گفت: نیروهای مقاومت در منطقه بر پایه ایمان و مکتب دفاع مقدس ایستادند و داعش تروریست و خشن را سر جای خود نشاندند.

استاندار چهارمحال و بختیاری سومین درس را از دفاع مقدس دانست که دشمن در آن زمان بدون آمادگی داخلی نمی توانست وارد کشور شود اما لیبرال ها و منافقین خودخوانده به آنها کمک کردند.

حیدری با اشاره به اینکه تبدیل تهدید به فرصتی برای درس دیگری در این عرصه برای ملت ایران گفت: رهبری امام خمینی (ره) هوشیاری، وحدت، انسجام و حضور در صحنه از عواملی است که همواره می توانیم به عنوان یک عبرت از آن داشته باشیم. درس حفاظت مقدس بودن

وی یادآور شد: در شرایط نابرابر عملیات های مهم کربلای پنج، والفجر هشت، بدر و… عملیات با درایت و عقلانیت در حد توان طراحی و اجرا شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: جمهوری آرام ایران به برکت خون شهدا از اعتبار و اقتدار در جهان برخوردار است. این روزها اتفاقات بزرگی رخ داده است و اولین آن، همایش بزرگ اربعین است که با شکوه و زیبایی برگزار شد.»

وی با بیان اینکه بیش از 21 میلیون نفر در این تجمع شرکت کردند و کمبود امکانات اجازه نداد دیگران به این جمعیت عظیم بپیوندند، تصریح کرد:

حیدری عضویت ایران در سازمان اقتصادی شانگهای را یکی از دستاوردهای دولت برشمرد و افزود: این عضویت دستاورد بسیار بزرگی بود.

پیامی از آتن

دیدگاهتان را بنویسید